در آستانه رونمایی از یک پدیده نیمه فابریک مشهدی!

با نوع بازی گرفتن یحیی گل‌محمدی از بازیکنان جوان پدیده، علاقمندان به فوتبال در آستانه رونمایی از یک تیم تقریبا فابریک مشهدی هستند.

در حالی که فاز سوم از تمرینات آماده‌سازی پدیده با اردوی هشت روزه این تیم در تهران در حال برگزاری است، یحیی گل‌محمدی حساب ویژه‌ای بر روی نیروهای جوان مشهدی خود باز کرده و با قرار دادن آنها در ترکیب اصلی تیم‌های تمرینی خود، نوید رونمایی از یک پدیده جوان و تقریبا فابریک مشهدی را می‌دهند.

سعید جلالی‌راد، علی نعمتی، حسین مهربان، سینا زامهران، رضا صدری، محمد محمدزاده، جواد محمدزاده و … نفرات جوان و غالبا زیر 23سال مشهدی هستند که بعضا از تیم‌های جوانان پدیده به این تیم آمده و با تاکتیک‌پذیری خاصی، شاکله اصلی برنامه‌های آماده‌سازی یحیی گل‌محمدی را شامل می‌شوند که با حضور در کنار بازیکنان باتجربه‌ای چون رضا ناصحی، یونس شاکری و محمد ناصری به نظر می‌رسد اتفاقات جالبی را در ترکیب اصلی این فصل پدیده رقم خواهند زد.

حضور محمد مهدی‌خانی، محمد آقاجانپور از میان جوانترها به همراه حسین مرادمند، قاسمی نژاد، محمدرضا خلعتبری و اکبر صادقی باتجربه در کنار بازیکنان مشهدی نامبرده به نظر، خیال یحیی گل‌محمدی را از حیث بازیکن راحت کرده و خبر می‌رسد سرمربی جدید پدیده با جذب یک مهاجم ششدانگ فصل را آغاز خواهد کرد.

نکته جالب اینکه هواداران مشهدی‌ پیروزی 11گله پدیده برابر تیم آرامش مشهد با همین بازیکنان را با همین بازی در پیش فصل سال گذشته که منجر به برتری یک گله و خفیف پدیده شد را در ترازوی مقایسه قرار داده و تیم یحیی گل‌محمدی را فصل جدید با فوتبال پدیده پیش‌بینی می‌کنند.

گفتنی است پدیده جمعه این هفته در تهران با فولاد خوزستان اولین بازی دوستانه خود را برگزار خواهد کرد.

 

انتهای خبر/

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *