خراسان رضوی مقام برتر روش‌های تدریس درس تربیت بدنی کشور را کسب کرد

تیم مقطع متوسطه خراسان رضوی (ناحیه 2مشهد) در سیزدهمین جشنواره کشوری روش‌های تدریس درس تربیت بدنی موفق به کسب مقام برتر شد.

رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان این مطلب گفت: تیم مقطع متوسطه خراسان رضوی با ترکیب محمد رضا انجم الشعاع، محمد محمدی و فاطمه سروری موفق شد در سیزدهمین جشنواره کشوری روش‌های تدریس درس تربیت بدنی که امسال به میزبانی آذربایجان غربی شهر ارومیه برگزار شد رتبه نخست را کسب کند.

رضا علیزاده افزود: در بخش بازی‌های دبستانی این دوره از رقابت‌ها در مقطع ابتدایی تیم خراسان رضوی (منطقه تبادکان) موفق به کسب عنوان نخست شد.

وی خاطر نشان کرد: بهاره کاتوزیان، احمد رضی مطلق و هنگامه زاهد پاکدل اعضای تیم استان در این بخش بودند. در مقطع ابتدایی زهرا صابری و در بخش متوسطه فرزانه تقوی مسئولیت طراحی درس را برعهده داشتند.

علیزاده همچنین یادآور شد: مسابقات والیبال بانوان معلم استان با شرکت 7تیم در دو گروه از 14 تیرماه به میزبانی منطقه تبادکان در مجموعه وررزشی الغدیر در حال پیگیری است.

رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به ساخت مجموعه‌های ورزشی توسط خیرین تصریح کرد: عملیات اجرایی احداث مجموعه ورزشی به همت نیکوکار ارجمند مروج تربتی با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان در آموزش و پرورش ناحیه 2 مشهد آغاز شد.

انتهای خبر/مجیدخروشی

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *