تیم کشتی دانش آموزان نونهال فرنگی خراسان رضوی به مقام سوم کشور دست یافت

تیم کشتی فرنگی خراسان رضوی در سی و پنجمین دوره مسابقات دانش آموزان نونهال کشورکه به میزبانی استان لرستان(خرم آباد)برگزار شد به مقام سوم تیمی دست یافت. رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی آموزش و پرورش استان در مراسم بازدید از مراحل آماده سازی ساخت سالن ورزشی خیر ساز مهندس مروج در ناحیه 2 مشهد با بیان این مطلب گفت: در ادامه برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور خوشبختانه نتایج قابل قبولی توسط تیم‌های خراسان رضوی به دست آمده است که حاصل تلاش مربیان، بازیکنان و مدیران اجرایی در سطح ورزش مدارس است.

رضا علیزاده افزود: در مسابقات هندبال دختران استان مقطع ابتدایی که با شرکت 15 تیم از تاریخ 9 تا 11 تیرماه در سالن ورزشی مالک اشتر مشهد برگزار شد، نتایج زیر به دست آمد: تیم آموزشگاه خرازی 2  سبزوار به مقام قهرمانی دست یافت و تیم‌های آموزشگاه رسالت معلم ناحیه 7 و آموزشگاه مصلی‌نژاد ناحیه 3 به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.

وی یادآور شد: در این دوره از مسابقات نیز تیم آموزشگاه شاهد سجادی نیشابور مقام اخلاق را کسب کرد. مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور  جهاندار کارشناس مسئول، آگنج کارشناس تربیت بدنی دختران استان، سرپرستان و ورزشکاران در سالن ورزشی مالک اشتر انجام شد.

رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی آموزش و پرورش خراسان رضوی تصریح کرد: در ادامه مسابقات دانش آموزان استان مسابقات شنا دختران در دو رده سنی( ۱۲-۱۱) و (۱۴-۱۳) با شرکت ۲۲ تیم از تاریخ ۱۰ تا ۱۱ تیرماه در استخر مجموعه ریحانه بهشتی برگزار شد .

وی افزود: درمراسم اختتامیه این مسابقات که با حضور سرکارخانم صفاری مقدم کارشناس تربیت بدنی دختران استان، سرپرستان و ورزشکاران در استخر مجموعه ریحانه بهشتی مشهد انجام شد، در رده سنی 11-12 نتایج زیر به دست آمد.

مقام اول: تیم ناحیه ۳ به مقام قهرمانی دست یافت و به ترتیب تیم‌های ناحیه 4 و6 رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.

علیزاده خاطر نشان کرد: در این مسابقات تیم کاشمر موفق شد مقام اخلاق این دروه از مسابقات راکسب کند.

تیم شنای ناحیه 4 به مقام قهرمانی دست یافت و به ترتیب  تیم‌های ناحیه 3 و 6 رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند‌ و مقام اخلاق به تیم سبزوار رسید.
انتهای خبر/ خروشی

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *