تبیین دستاوردهای ۵۵ ساله انقلاب و ۴۰ ساله نظام اسلامی نیاز امروز جامعه

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت : امروز بیش از هر زمان نیازمند تبیین دستاوردهای ۵۵ ساله انقلاب و ۴۰ ساله نظام اسلامی همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی هستیم ..

آیت الله سید احمد علم الهدی در جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی استان گفت : بیداری اسلامی و حرکت‌های ملت های مظلوم جهان در کشورهای مختلف ریشه در انقلاب اسلامی دارد.

وی با بیان اینکه تاریخ انقلاب از زمان آغاز نهضت امام خمینی (ره) در سال 42 آغاز می شود و امروز ۵۵ ساله است؛ افزود: باید امسال دستاوردهای ۵۵ ساله انقلاب و ۴۰ ساله نظام را به درستی تفکیک و برای جامعه تبیین شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری، مدیریت جهادی را نقطه مشترک انقلاب و نظام اسلامی دانست و عنوان کرد : کشور ما با مدیریت جهادی پیشرفت کرده است.

وی با بیان اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید به مدیریت جهادی به عنوان یک نقطه مثبت و ارزشمند توجه کنیم ، اظهار کرد : این نوع مدیریت در دنیا بی نظیر است ونمونه های عملی آن ، مدیریت جهادی در دوران جنگ ، سازندگی و بحران ها و موقعیت های حساس مختلف است.

آیت الله علم الهدی ،مدیریت جهادی را به عنوان محصول انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت : انقلاب یمن ، سوریه ، عراق و لبنان محصول الگوبرداری از همین مدیریت جهادی است.

امام جمعه مشهد گفت : در این راستا باید برنامه های فرهنگی و هنری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هم با ماهیت انقلاب اسلامی همسو و سازگار باشد.

 

انتهای خبر/

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *