تبیین دستاوردهای نظام را تکلیف انقلابی خود می دانیم

استاندار خراسان رضوی گفت : به عنوان میراث دران و پیش قراولان نهضت اسلامی، نه به عنوان یک وظیفه اداری، بلکه تکلیف انقلابی خود می دانیم برای تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

رضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی در جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی استان افزود : نظام مقدس جمهوری اسلامی کارآیی و کارآمدی لازم برای رفع مشکلات خود را دارد و توطئه ها و حیله های دشمن برای ناامیدی مردم و ایجاد اختلاف بین ملت و مسئولان راه به جایی نمی برد.

وی تصریح کرد : منشا دشمنی استکبار جهانی با ما تفکر انقلاب اسلامی است که با روحیه استکباری نظام سلطه مخالف بوده و در مقابل آن مستحکم ایستاده است.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد ستاد بزرگداشت جهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت :  این ستاد در کشور با حضور روسای سه قوه و دستگاه های ملی تشکیل شده و ستادهای استانی آن نیز با عضویت متناظرین آن ها شکل گرفته است.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: در شرایطی که دشمن به طمع گسست نسلی و ارائه آدرس غلط، سعی در قطع امید، نشاط و شادابی مردم و القا نا امیدی در جامعه را دارد؛ باید با اطلاع رسانی از خدمات ارزشمند انقلاب اسلامی این توطئه ها را خنثی کرد.

وی تصریح کرد: اتحاد و همبستگی رمز خنثی کردن توطئه های دشمنان است و انتقال ارزش‌ها و دستاوردهای چهل ساله نظام به نسل جوان ضروری و وظیفه همه دستگاه هاست.

رشیدیان افزود : 12 کارگروه تخصصی ذیل این ستاد فعالیت خواهند کرد که شامل فرهنگی و هنری، اقتصادی، علم و فناوری، رسانه و فضای مجازی، روستا و محرومیت زدایی، ورزش و جوانان، زنان، تشکل های مردم نهاد، حوزه و روحانیت، ایثار و شهادت، بهداشت، درمان و سلامت، دفاعی و بسیج مردمی می باشند.

نصرت الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هم در این جلسه با تشریح چرایی برگزاری این مناسبت، تبیین وظائف دستگاه ها و شیوه برگزاری برنامه های پیش بینی شده؛ گفت: با توجه به حساسیت شرایط کشور و انواع شبهه افکنی ها، تشدید دشمنی ها، وضعیت داخلی کشور به لحاظ اقتصادی و معیشتی ؛ اطلاع رسانی از خدمات نظام و مقایسه آن با گذشته، به منظور تنویر افکار عمومی ضرورتی غیر قابل اجتناب است.

وی با بیان این که 80 درصد جمعیت کشور دوران انقلاب و قبل آن را درک نکرده اند و 52 درصد هم جنگ تحمیلی را، افزود: در چنین شرایطی باید دستاوردهای نظام اسلامی به نسل های دوم، سوم و چهارم منتقل شود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاکید کرد: به فرموده مقام معظم رهبری آنچه باید در برنامه های چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ملاک عمل باشد؛ منطقی و مستدل بودن و باور پذیر بودن  آن ها باشد  و محدود به دهه فجر نباشد بلکه در طول سال استمرار داشته باشد.

توجه به کارآمدی، اعتماد آفرینی، نشاط افزایی، لزوم تولید مستندهای تلویزیونی در دستگاه‌های اجرایی و پخش آن از صدا و سیما، به کارگیری قشرهای مختلف جامعه در اجرای برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و بهره‌گیری از زبان هنر برای بیان دستاوردهای انقلاب نیز از مباحث برخی اعضا در جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خراسان رضوی بود.

انتهای خبر/

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *