تبصره 3 از قبض مشترکان آب تربت حیدریه حذف شد

شورای اسلامی شهر تربت حیدیه در بیست و هفتمین جلسه علنی خود که روز سه شنبه برگزار شد، به اتفاق آرا حذف تبصره 3 از قبض های مشترکان آب این شهر را به تصویب رساند.

رییس شورای شهر تربت حیدریه در پایان جلسه به خبرنگاران گفت: رویکرد اداره آبفای شهری در خصوص دریافت مبلغ تبصره 3 و نحوه هزینه کرد آن در مدت دریافت این مبلغ، به شکلی بوده که نارضایتی شهروندان را به همراه آورده بود.

نادر سلیمانی افزود: در مدت 29 ماه و تا پایان خرداد ماه امسال مجموع دریافتی تبصره 3 از قبض مشترکان مبلغ 67 میلیارد و 200 میلیون ریال بود که از این میزان تا پایان پارسال 46 میلیارد و 800 میلیون ریال بوده است.

وی با بیان اینکه در شورای شهر دوره چهارم با توجه به فرسوده بودن شبکه آبرسانی شهر و در راستای کمک به شهر و جلوگیری از هدر رفت آب، تبصره 3 مصوب شد، گفت: اما رفته رفته و با گذشت زمان آنچه خواست شورای شهر و شهروندان بود در اجرای این مصوبه محقق نشد و نارضایتی عمومی را در پی داشت.

سلیمانی گفت: در این مدت جلسات متعددی در شهر و بعضا استان با حضور مدیریت آبفای شهر تربت حیدریه و مدیرکل مرتبط در استان برگزار و از مدیریت آبفا بارها خواسته شد تا گزارشی از نحوه اجرای این تبصره در سطح شهر ارایه کند.

سلیمانی اظهار داشت: هر چند گزارش هایی نیز به شورای شهر ارسال شد ولی در عمل آنچه می بایست انجام نشد که در نهایت امروز اعضای شورای دوره پنجم رای به لغو آن دادند.

وی در خصوص زمان اجرای مصوبه شورای اسلامی نیز گفت: مصوبه حذف تبصره 3 از قبض مشترکان پس از تائید در شورای شهر به هیات تطبیق در فرمانداری ارسال و بعد از تایید در این هیات و نیز کسب نظر نهایی وزارت نیرو که حدود 2 تا سه ماه بطول می انجامد، از سوی اداره آبفا لازم الاجرا خواهد بود.

انتهای خبر/

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *