بهره‌برداری از ۳ زائرسرای ارزان قیمت تا پایان سال ۹۷

مدیرعامل بنیاد مرکزی زائر امام رضا (ع) از بهره‌برداری ۳ زائر سرای ارزان قیمت تا پایان سال جاری خبر داد.

سید حسین عابدی اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی های انجام شده، قرار بود امسال ۶ زائرسرا به بهره‌برداری برسد، اما با توجه به شرایط اقتصادی تنها زائرسراهای ارزان قیمت استان‌های قم، تهران و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها امسال به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: در مجموع احداث ۳۴ پروژه زائرسرای ارزان قیمت برای استان‌های مختلف در مشهد در دستورکار قرار دارد که از این تعداد تاکنون ۳ زائرسرا به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرعامل بنیاد مرکزی زائر امام رضا (ع) تصریح کرد: در حال حاضر ۱۹زائرسرای ارزان قیمت نیز در حال احداث اسن که برخی از آنها-۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی احداث ۱۰ زائرسرای ارزان قیمت نیز متوقف شده است، اضافه کرد: این پروژه‌ها در حد گودبرداری و یا فندانسیون پیشرفت فیزیکی دارند و اکنون متوقف شده‌اند، بر همین اساس شرایط آنها در حال بررسی است و به زودی در جلسه هیات امنا تعیین تکلیف خواهند شد.

عابدی اضافه کرد: همچنین احداث ۵۰ پروژه ترکیبی حسینیه زائرسرا نیز در دستور کار بود که از این تعداد ۱۲ پروژه به بهره‌برداری رسیده و تعدادی دیگر در حال تکمیل پرونده است که احتمال کاهش تعداد این پروژه‌ها وجود دارد.

انتهای خبر/

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *