اولین باشگاه تیراندازی در تربت حیدریه افتتاح شد

اولین باشگاه رسمی تیراندازی با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، معاون سیاسی امنیتی شهرستان، بخش دار، رئیس هیئت تیراندازی خراسان رضوی، دبیر هیئت تیراندازی استان، رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه، رئیس شرکت نفت تربت حیدریه، رئیس اداره محیط زیست، رئیس هیئت تیراندازی خواف، رئیس هیئت تیراندازی شهرستان، اساتید و مربیان نمونه استان و جمعی دیگر از مسئولین و علاقه‌مندان به این رشته در تربت حیدریه به بهره برداری رسید.

مهندس سید حمیدرضا امینی رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه با تقدیر از موسس و مدیر باشگاه تیراندازی آرش در افتتاح این باشگاه با هدف قرار دادن جلب مشارکت بخش خصوصی در افزایش سرانه ورزشی گفت: در شهرستان به دنبال فرصت‌های سرمایه‌گذاری هستیم و در این راستا حمایت خیرین و بخش خصوصی بسیار موثر خواهد بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان با اشاره به ضرورت جذب اقشار مختلف در رشته‌های متعدد ورزشی بیان داشت: تقویت زیرساخت‌ها نگاه ویژه مسئولین استانی به ورزش شهرستان‌ها را می‌طلبد و امیدواریم با توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز شاهد کشف و شکوفایی استعدادهای ورزشی شهرستان در رشته‌های پر مدال المپیکی باشیم.

احمدعلی موهبتی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان تربت حیدریه با اهدای لوحی از زحمات موسس باشگاه تیراندازی آرش تقدیر کرد و گفت: ترویج فرهنگ ورزش همگانی و توسعه ورزش قهرمانی نیاز به همراهی مسئولین با بخش خصوصی و سرمایه گذاران در حوزه ورزش دارد و با گستره اقشاری که ورزش در جامعه تحت پوشش خود دارد می‌توان با یک برنامه‌ریزی صحیح شاهد تامین منابع مالی کافی جهت توسعه و تکمیل زیرساخت‌های ورزشی مورد نیاز باشیم.

کوروش فرودی‌ رئیس هیات تیراندازی خراسان رضوی با ابراز خرسندی از راه اندازی نخستین باشگاه تیراندازی در تربت حیدریه افزود: با توجه به پتانسیل موجود در شهرستان تربت حیدریه و راه اندازی باشگاه تیراندازی در این شهرستان امیدواریم شاهد حضور ورزشکاران تربت حیدریه در رویدادهای بزرگ کشوری و بین المللی باشیم.

گفتنی است باشگاه تیراندازی آرش با مساحت 140 متر مربع و با هزینه‌ای بالغ بر 800 میلیون ریال با رویکرد آموزشی تفریحی در تربت حیدریه  راه اندازی شده است که در بخش‌های تفنگ، تپانچه و دارت در دو قسمت آقایان و بانوان فعالیت دارد.

انتهای خبر/

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *