اهدای چند قطره خون رضوی و رسیدن به بهشت خدا

به گزارش روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی ضمن تبریک پیشاپیش دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه علیه السلام و میلاد ولی نعمتمان حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام و با اعلام این که نیاز به خون و فرآورده های خونی همیشگی است و بیماران و نیازمندان به این ماده حیاتی چشم انتظار مراجعه مردم نوع دوست و خداجوی استان هستند.

در دهه کرامت با عنوان ” اهدای خون رضوی ” آماده پذیرش اهداکنندگان خون در همه پایگاه های سطح استان به‌ویژه مشهد مقدس است.

همانگونه که می دانید سازمان انتقال خون وظیفه تهیه و تامین خون و فرآورده های خونی مورد نیاز مراکز درمانی و بیمارستان‌ها را بعهده دارد و تامین ماده حیاتی و ارزشمند با اهدای خون انسان‌های نوع دوست و ایثارگر میسر می باشد.از آنجا که با گرم شدن هوا  معمولا اهدای خون کاهش می‌یابد ولی نیاز به خون و فرآورده‌های خونی جهت بیماران نیازمند مانند(بیماران خاص تالاسمی، هموفیلی، دیالیزی، مجروحین، تصادفات، سوانح، بیماران تحت عمل جراحی، و شیمی درمانی) به این ماده حیاتی به قوت خود باقی است. بنابراین از عموم شهروندان عزیز و ایثارگر و انسان دوست دعوت بعمل می آید در این امر خداپسندانه مشارکت نموده و با اهدای خون سالم زندگی هزاران نفر از هموطنان را شیرین کنند.

اگر شما هم دوست دارید به چندین نفر زندگی ببخشید، اگر دوست دارید بنده برگزیده خداوند باشید و اگر دوست دارید بهشت خداوند متعال را داشته باشید… چرا تعلل؟ همین الان اراده کنید شرایط جسمی و سلامتی‌مان را ارزیابی کنیم و برای انجام این عمل خدا پسندانه اقدام کنید.

روابط عمومی انتقال خون استان با تأکید بر اینکه نیاز به خون همیشه هست، اعلام نمود که پایگاه‌های اهدای خون مشهد مقدس شامل پایگاه ثامن واقع در ابتدای بازارچه شهید آستانه پرست ورودی حرم مطهر رضوی – پایگاه امام رضا(ع) واقع در میدان شریعتی (تقی آباد) ابتدای خیابان دانشگاه – پایگاه امید واقع در نیش خیابان شیرازی 3 طبقه منهای یک مجتمع تجاری و اقامتی امید – پایگاه شهید کریمی واقع در بلوار شریعتی 28 منطقه قاسم‌آباد-پایگاه میلاد واقع در بلوار استقلال بین استقلال 2 و 4 طبقه فوقانی – پایگاه مهر واقع در نبش بلوار ابوطالب 33 هستند.

پایگاه‌های امام رضا (ع) و امید در نوبت صبح و عصر و سایر پایگاه‌ها در نوبت صبح آماده پذیرش داوطلبان اهدای خون خواهند بود. ساعت پذیرش پایگاه‌ها در نوبت صبح از 45/7 الی 45/12 و در نوبت عصر از 30/14 الی 45/18 است.

انتهای خبر/

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *