افتتاح میز خدمت در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی

در روز پنجشنبه گذشته با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی میز خدمت در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد افتتاح شد. این مراسم با حضور جعفر مروارید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونین این اداره کل میز خدمت در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد نبش مدرس 3  افتتاح شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی پس از افتتاح، مراحل انجام کار را بررسی و دستور داد سریعتر نواقص احتمالی رفع شود و اظهار داشت: میز خدمت این اداره کل از امروز در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد آغاز به کار کرد تا از این پس سریعتر به درخواستهای مراجعه کنندگان رسیدگی شود امیدوارم همکارانی که در میز خدمت مشغول به خدمت رسانی مستقیم به ارباب رجوع شده اند با سعه صدر، خوش خلقی و در اسرع وقت نسبت به خدمت رسانی به ارباب رجوع اقدام نمایند و در صورتی که انجام خدمتی زمانبر می باشد مدت زمان انجام کار به صورت شفاف اعلام شود.

مروارید بیان کرد: در راستای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تکریم ارباب رجوع، دستور موکد ریاست محترم جمهوری در اواخر خرداد ماه سال جاری، بخشنامه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تحقق منشور حقوق شهروندی و دولت الکترونیک میز خدمت در این اداره کل راه اندازی شد و سعی شده است در میز خدمت به تمامی درخواست ها و نیازهای مراجعان در کمترین زمان پاسخ داده شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی افزود: در حال حاضر در این مکان 10 نفر از کارشناسان حضور دارند که در مجموع بیش از 20 نوع خدمت و فعالیت فرهنگی هنری و قرآنی از جمله  صدور مجوز ها ” کانون های تبلیغاتی، موسسات فرهنگی هنری چند منظوره و تک منظوره، آموزشگاه های آزاد هنری، تبلیغات محیطی،اجرای برنامه های فرهنگی و استعلام اسامی بیگانه و … را ارائه می کنند و مراجعان بر اساس نیاز خود به این کارشناسان جهت دریافت خدمات مراجعه می کنند. وی ادامه داد: همچنین از استقرار میز خدمت نشر در محل این اداره کل خبر داد و بیان داشت: میز خدمت نشر نیز در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از امروز مستقر شده است و متقاضیان می توانند با مراجعه به این میز نسبت به دریافت خدمات اقدام نمایند.

انتهای خبر/

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *