مرگ مشکوک جوان 36 ساله در بلوار شاهنامه مشهد/دستگیری اعضای باند سرقت‌های شبانه

صدای ناله های دردناک مرد جوانی که در آسمان بولوار شاهنامه مشهد می پیچید، با مرگ مشکوک وی قطع شد.

بعدازظهر شنبه گذشته، اهالی خیابان شاهنامه 31 مشهد در تماس با پلیس از مرگ مرد جوانی خبر دادند که به تنهایی در یک خانه ویلایی زندگی می کرد. دقایقی بعد نیروهای انتظامی با ورود به منزل مسکونی با جسد جوان 36 ساله ای روبه رو شدند که بنا به اظهارات همسایگان از حدود دو ماه قبل در این محل زندگی می کرد و فرد آرامی بود.

با گزارش مرگ مشکوک این جوان به بازپرس ویژه قتل عمد، حدود ساعت 2 بعدازظهر شنبه گذشته، قاضی احمدی نژاد برای بررسی موضوع عازم محل کشف جسد شد و بدین ترتیب تحقیقات در این باره ادامه یافت.

بررسی های قضایی نشان می داد مرد 36 ساله در یک مرکز ترک اعتیاد مشغول به کار بود اما از حدود دو روز قبل از مرگ، صدای ناله های دردناکش در آسمان بولوار شاهنامه می پیچید! کبودی های گسترده روی پا و خراشیدگی کف دست حکایت از ماجرایی مشکوک داشت به همین خاطر بازپرس ویژه قتل عمد، دستور تحقیقات در این باره را صادر کرد.

بررسی های مقدماتی بیانگر آن بود که مرد 36 ساله قبل از مرگ پیامکی برای یک زن جوان ارسال و بیان کرده که برای دومین بارتصادف کرده است! ادامه بررسی ها نشان داد: او در حالی که از شدت درد ناله می کرد به پزشک نیز مراجعه نکرده بود.

این گزارش حاکی است، با انتقال جسد به پزشکی قانونی، تحقیقات درباره چگونگی مرگ مشکوک این جوان 36 ساله ادامه دارد.

 

اقدام به خودکشی جوانی در میدان فهمیده مشهد

گزارش های مردمی حکایت از اقدام به خودکشی فردی در میدان فهمیده از روی پل دارد.

به علت حضور آتشنشانی و تجمع مردم ترافیک در این منطقه نیز سنگین اعلام شده است.

 

دستگیری اعضای باند سرقت‌های شبانه

اعضای باند سرقت های شبانه در منطقه قاسم آباد و الهیه دستگیر شدند.

رئیس پلیس مشهد گفت:  ۳جوان که به شیشه اعتیاد دارند پس از گشت زنی‌های نامحسوس پلیس، توسط تیم دایره تجسس کلانتری سناباد مشهد دستگیر و یک دستگاه خودروی سواری پراید که پلاکش مخدوش بود از آنها توقیف شد.

از این متهمان که در زمان دستگیری ادعا می‌کردند نمی‌دانند کجا هستند و در خیابان گم شده‌اند ۸۶ شاه کلید ،چهار درفش مخصوص باز کردن انواع قفل و مقادیری وسایل مسروقه کشف شده است.

اعضای باند شب های قاسم آباد و الهیه مشهد در تحقیقات پرونده تا کنون به ۴۳فقره سرقت وسایل داخل خودرو و دستبرد به انباری های مجتمع های مسکونی اعتراف کرده اند و تحقیقات ادامه دارد.

 

اعمال قانون تاکسی‌های اینترنتی بدون مجوز از امروز

سرهنگ هادی حاجی‌زاده، رییس پلیس راهور استان خراسان رضوی، گفت: ارائه دهندگان خدمات باید برابر ضوابط تعیین شده کارت و مجوز تردد داشته باشد، مسافرکشی یکی از آیتم‌های مطرح شده در قانون است که مشمول نظارت و اعمال قانون مجریان قانون قرار دارد.

وی ادامه داد: مهلت ارائه شده برای مجوزدار کردن شرکت‌های تاکسی اینترنتی تمام شده، این شرکت‌ها پیش از این باید نسبت به اخذ مجوزهای قانونی اقدام می‌کردند.

سرهنگ حاجی‌زاده ابراز کرد: البته نگاه پلیس در این زمینه در درجه اول ارشادی است. اما انتظار داریم هر چه سریعتر مجوزهای لازم از سوی این شرکت‌ها اخذ شود.

image_print
3 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *