350 سری جهیزیه به نوعروسان حاشیه شهر مشهد اهدا می‌شود

رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی گفت: 350 سری جهیزیه اعم از تمامی لوازم ضروری زندگی، حدود 20 قلم برای نوعروسان توسط بسیجیان با همکاری بسیج سازندگی تهیه شده و طی مراسمی اهدا می شود.

محمد روحانی رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی اظهار کرد: امروز مراسم اهدای جهیزیه به جمعی از نوعروسان شناسایی شده در منطقه حاشیه شهر مشهد به همت بسیجیان مشهد مقدس با حضور نماینده ولی فقیه استان و جمعی از مسئولان برگزار می شود.

وی افزود: 350 سری جهیزیه اعم از تمامی لوازم ضروری زندگی(یخچال، فرش، تلویزیون و …) حدود 20 قلم برای نوعروسان توسط بسیجیان با همکاری بسیج سازندگی تهیه شده و طی مراسمی اهدا خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی ضمن تأکید بر گسترش و افزایش چنین اقدامات و فعالیت های خداپسندانه در سطح شهر گفت: در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ترویج سبک زندگی اسلامی و ازدواج آسان و تسهیل در امر ازدواج تهیه جهیزیه زندگی نوعروسان در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: باتوجه به اهمیت و ضرورت موضوع اقتصاد مقاومتی کالاهای در نظر گرفته شده ترجیحا از بین کالا و اجناس ایرانی انتخاب شده است.

روحانی با اشاره به ورود بسیج سازندگی در موضوعات اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: در موضوع کمک رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه و همچنین زلزله زدگان رضویه فعالیت های خوب کمک رسانی انجام شده و ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: این افراد توسط بسیجیان حاشیه شهر مشهد شناسایی شده و مبلغ 1.5 میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

وی افزود: این نوعروسان همزمان با تحویل جهیزیه و وسایل ضروری زندگی آغاز زندگی مشترک را در برنامه خواهند داشت.

روحانی گفت: در این اهدای جهیزیه کارخانجات همکاری خوبی داشته و در بحث پوشاک و سبد معیشتی مشارک خوب مردمی و تأمین کنندگان لوازم خانگی را شاهد بوده ایم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *