۶۰ درصد پهنای باند ما در اختیار تلگرام بوده است

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: ۶۰ درصد پهنای باند ما در اختیار تلگرام بوده است و در فضایی سرمایه گذاری کرده‌ایم که اقتصاد، امنیت و فرهنگ مردم را تهدید می‌کند.

نصرالله پژمان‌فر درباره راهکارهای رفع انحصار از پیام رسان خارجی تلگرام اظهارداشت: توقع داریم به همان اندازه که تاکنون زیرساخت در رابطه با پیام رسان تلگرام فراهم بود، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات همین زیرساخت را در اختیار پیام رسان‌های داخلی قرار دهد که اگر اینگونه بود، اکنون وضعیت به اینجا نمی‌رسید و مردم دچار زحمت نمی‌شدند.

وی با بیان اینکه ما سال‌ها فضای کشور را کاملا در اختیار پیام رسانی قرار دادیم که مصالح کشور را به خطر بیندازد، تصریح کرد: تا امروز 60 درصد پهنای باند ما در اختیار تلگرام بوده است و نتیجه هم همین است که ما در فضایی سرمایه گذاری کرده‌ایم که اقتصاد، امنیت و فرهنگ مردم را تهدید می‌کند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس با تاکید بر اینکه لازم است این ظرفیت در اختیار پیام رسان‌های داخلی قرار گیرد، خاطرنشان کرد: با حمایت از پیام رسان‌های داخلی هم به اقتصاد جوانان کشورمان خدمت کردیم تا بر اساس باورهایشان نیازهای کشور را به مراتب بالاتر از چیزی که تلگرام ارائه می‌دهد به مردم ارائه دهند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *