۱۴ کشتی‌گیر خراسانی در انتخابی تیم ملی بزرگسالان

رئیس هیئت کشتی از دعوت ۱۴ کشتی‌گیر خراسانی واجد شرایط در مسابقات انتخابی تیم‌های ملی آزاد و فرنگی بزرگسالان خبر داد و گفت: اسامی نفرات واجد شرایط برای شرکت در مسابقات انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان از سوی فدراسیون کشتی اعلام شد، در این بین ۱۴ کشتی‌گیر خراسانی که در مسابقات مختلف سال گذشته حائز مقام برتر شدند، نیز حضور دارند.

سید مسعود ریاضی افزود: در رشته آزاد، سعید صفائیان و امید خدابخش در وزن ۵۷ کیلوگرم و هاشم مختاری، شعیب سلیمانی، محمد متقی‌نیا، اسماعیل محمودی، امیر ارسلان تاتاری، اسماعیل نجاتیان و احمد میرزاپور به ترتیب در اوزان ۶۵، ۷۰، ۷۴، ۸۶، ۹۲، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم حضور دارند.

وی اظهار کرد: در رشته فرنگی نیز مسلم نادری خادم، امید قادری و محمد حسین حسینی به ترتیب در اوزان ۵۵ ، ۶۳ و ۷۲ کیلوگرم حضور دارند.

رئیس هیئت کشتی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: رضا قنبرزاده و علی ابراهیمی نیز که وزن‌های ۶۰ و ۹۰ کیلوگرم مسابقات کشتی پهلوانی مقام برتر را نیز کسب کردند هم در اسامی واجد شرایط رشته آزاد هم قرار دارند.

ریاضی تصریح کرد: مرحله اول رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان برای شرکت در بازی‌های آسیایی جاکارتا و رقابت‌های جهانی مجارستان طی روزهای ۲۹ تا ۳۱ فروردین ماه برگزار خواهد شد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *