گرانی دلار توطئه ای برای اخلال در اقتصاد کشور بود

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: افزایش قیمت دلار در روزهای اخیر توطئه دشمن برای ایجاد اختلال در نظام اقتصادی کشور بود که با تدبیر دولت و تامین ارز مورد نیاز مردم، خنثی شد.

احمد برادران، در نشست کارگروه مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان سبزوار افزود: ثبات در بازار ارز موجب فروکش کردن نگرانی مردم و تنش های کاذب سطح جامعه شد.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا علاوه بر حمایت از کالای داخلی نقش مهمی در ثبات و آرامش اقتصادی کشور دارد، تصریح کرد: دولت دوازدهم برای رونق تولید و اشتغال مقابله جدی با قاچاق کالا را در دستور کار قرار داده است.

برادران با اشاره به ممنوعیت خرید کالای غیر ایرانی توسط دستگاههای دولتی، اظهار کرد: تولیدگران و صنعتگران با افزایش بهره وری و کیفیت کالاها، بستر ترویج و استفاده از کالاهای ایرانی را فراهم کنند.

فرماندار ویژه سبزوار گفت: پارسال با تلاش ماموران امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی سبزوار بیش از 50 میلیارد ریال کالای قاچاق شامل مشروبات الکلی، چوب، البسه، لوازم خانگی و آرایشی کشف و ضبط شد.

برادران با بیان اینکه قاچاق آسیب جدی به تولید داخلی می زند، خاطرنشان کرد: توفیق در مبارزه با قاچاق کالا، نیازمند همکاری و هماهنگی سه قوه و همه دستگاه ها و ادارات است.

 

 

منبع: ایرنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *