ساماندهی خودروهای سنگین محدوده بولوار مصلی مشهد

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد از ساماندهی خودروهای سنگین محدوده بولوار مصلی خبر داد.

حسین مختاری بیان کرد: منطقه 6 مشهد به دلیل دارا بودن بافت تجاری و قرار داشتن بازارهای بزرگ مواد غذایی مصلی و همچنین بازار خشکبار، دارای ظرفیت‌های قابل توجهی در حوزه حمل و نقل بار است.

وی افزود: در این راستا مقرر شد طبق برنامه مشخصی با ارتباط موثر واحد سد معبر با سازمان، برای کاهش مشکلاتی از این دست و ساماندهی خودروهای سنگین در این منطقه اقدام شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد گفت: با توقف جرثقیل و سایر خودروهای سنگین در بولوار مصلی و نیز حاشیه این بولوار، علاوه بر ایجاد مشکلات ترافیکی، تخلفاتی از قبیل تعمیر و تعویض روغن این خودروها توسط راننده‌ها صورت می‌گیرد که علاوه بر ایجاد آلودگی و سد معبر نارضایتی ساکنان محل را در پی دارد.

مختاری با تأکید بر تلاش سازمان بر مدیریت تردد و توقف وسایل نقلیه باری تصریح کرد: این اقدام گامی موثر در راستای رفع مزاحمت‌های ناشی از حضور و توقف خودروهای سنگین در حاشیه معابر محلات مسکونی شهر مشهد است و امیدواریم با توسعه توقفگاه‌های خودروهای سنگین و نیمه سنگین شاهد کاهش مشکلات ناشی از حضور این خودروها در محدوده‌های مسکونی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: ترافیک سنگین و کاهش ظرفیت معابر، کاهش ایمنی و بروز تصادفات و آلودگی صوتی و هوا، برخی از مشکلات ناشی از ورود وسایل نقلیه سنگین به داخل شهر است که علاوه بر این مسائل تردد خودروهای سنگین در شهر آسیب های جدی به ابنیه و مبلمان شهری وارد می‌کند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *