خلعتبری: در همه بازی‌ها با تمام توان به میدان می‌رویم

محمدرضا خلعتبری مهاجم پدیده مشهد یکی از بهترین‌های تیمش در بازی با پرسپولیس، خیلی تلاش  کرد گل بزند اما موفق نبود. خلعتبری که از تعویضش در بازی مقابل تیم سابقش ناراحت شده بود، درباره شرایط پدیده مشهد، بازی آینده مقابل نفت تهران صحبت می‌کند.

 

– اوضاع پدیده چطور است؟

اوضاع خوبی نداریم و شرایط نگران کننده است. به هر حال با وضعیتی که باشگاه پیدا کرده، همه نگران بازی‌های آینده هستیم.

 

– گفته می‌شود اگر تا قبل از بازی با نفت تهران پول نرسد، قرار نیست بازی کنید.

نمی‌دانم. اگر پول برسد خب با تمرکز بیشتری مقابل نفت تهران بازی می‌کنیم اما اگر پول نرسد، باز هم به میدان می‌رویم اما بدون شک شرایط روحی و روانی تیم خوب نخواهد بود.

 

– اما رضا مهاجری در مصاحبه‌ای گفته بود اگر پول نرسد، ممکن است اصلا به تهران نیایید؟

من ۳ کارته هستم و به این بازی نمی‌رسم اما طبق قانون باید بازی کنیم. در واقع همراه تیم به تهران می‌آیم اما امیدوارم تا آن زمان مشکلات مالی حل شود.

 

– فکر می‌کنی تا قبل از بازی با نفت تهران پول برسد؟

ما در این مدت از این حرف‌ها زیاد شنیدم که قرار است فلان روز پول برسد اما تا الان اتفاقی نیفتاد. دکتر کریمویی خیلی تلاش می‌کرد که پول بیاورد و مشکل را حل کند اما یک سری مسائل باعث شد برکنار شود. بعد از آن هم با تغییر و تحولات مدیریتی قرار بود پول برسد اما باز هم خبری نشد.

 

– با این مشکلات مقابل پرسپولیس بازی خیلی خوبی انجام دادید؟

بچه‌ها واقعا باغیرت و تعصب بازی کردند. ما همه تصمیم گرفتیم برای آبرو و شخصیت خودمان بازی کنیم. به خاطر همین در همه بازی‌ها با تمام توان به میدان می‌رویم.

 

– انگار مقابل تیم سابقت خیلی انگیزه داشتی و تلاش می‌کردی گل بزنی؟

من در همه بازی‌ها تلاش می‌کنم گل بزنم و به موفقیت تیم کمک کنم اما متاسفانه در این بازی موفق نبودم.

 

– بعد از اینکه تعویض هم شدی، ناراحت بودی.

بله، راستش از تعویض خیلی ناراحت شدم چون در وضعیت ایده آل هستم و انتظار داشتم بیشتر بازی کنم. به هر حال نظر آقای مهاجری بود که تعویض شوم. از این مساله خیلی ناراحت بودم اما به تصمیم کادرفنی احترام گذاشتم و بیرون آمدم و روی نیمکت نشستم.

 

– فکر می‌کنی پدیده در لیگ برتر می‌ماند؟

صددرصد. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم. ما یک بازی ۶ امتیازی مقابل نفت تهران داریم که اگر ببریم در واقع ماندنمان به گونه‌ای حتمی می‌شود اما اگر حتی در این بازی هم نتیجه نگیریم، مقابل مشکی‌پوشان و گسترش فولاد حتما امتیاز می‌گیریم. چون این تیم‌ها انگیزه‌ای برای امتیاز گرفتن ندارند. به هر حال ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تیم در لیگ برتر بماند. امیدوارم مسئولان هم کمک کنند این اتفاق بیفتد. حیف است مشهد تیمی در لیگ برتر نداشته باشد. مشکی‌پوشان که سقوط کرد، اگر پدیده هم بیفتد آینده جوان‌های این تیم به خطر می‌افتد. مشهد استعدادهای زیادی دارد که آینده این شهر و استان هستند. امیدواریم قدر این استعدادها را بدانند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *