بازدید قائم‌مقام آستان قدس رضوی از پایانه مسافربری امام رضا(ع) مشهد

قائم‌مقام آستان قدس رضوی روز هفتم فروردین از نحوه خدمات‌رسانی به زائران حرم مطهر رضوی در پایانه مسافربری امام رضا(ع) بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهدمقدس، مرتضی بختیاری، قائم‌مقام آستان قدس رضوی و همچنین حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی با حضور در پایانه مسافربری امام رضا(ع) از نحوه خدمات‌رسانی به زائران در این پایانه آگاهی یافتند.

قائم‌مقام آستان قدس رضوی در جریان بازدید از پایانه مسافربری امام رضا (ع) از روند خدمت‌رسانی به زائران و مسافران ورودی این شهر که از طریق حمل‌ونقل عمومی وارد شهر امام هشتم (ع) شده‌اند آگاهی یافت.

بازدید میدانی از ایستگاه استقبال از بهار شهرداری مشهد و غرفه‌های ویژه زائران که در پایانه مسافربری امام رضا(ع) برای رفاه بیشتر زائران ایجاد شده از دیگر برنامه‌های امروز قائم‌مقام آستان قدس رضوی بود.

شایان ذکر است، از 25 اسفندماه تا به امروز 8 میلیون مسافر وارد استان خراسان رضوی شده‌اند که حدود 500 هزار نفر از این زائران از طریق حمل‌ونقل عمومی جاده وارد استان شده‌اند که پایانه امام رضا (ع) نقشی محوری در این حوزه داشته است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *