مشهد مقصد 8 میلیون مسافر نوروزی

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد گفت: حدود 8 درصد سفرهای کل کشور در پایانه‌های مشهد انجام می‌شود و این شهر مقدس مقصد 8 میلیون نفر مسافر در ایام نوروز 97 خواهد بود.

محسن شریعتی ‌درگفت‌وگو با خبرنگار «صبح‌امروز» با اشاره به اجرای طرح استقبال از بهار سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد افزود: انشاءاله در ایام نوروز 97 شاهد حضور 12 میلیون نفر در سطح استان خواهیم بود که مقصد 8 میلیون نفر از آ‌نها مشهد و حرم مطهر امام هشتم(ع) خواهد بود.

 

افزایش ناوگان‌‌های حمل و نقل عمومی در نوروز

شریعتی ادامه داد: طبق آمار با توجه به اینکه حدود 8 درصد سفرهای کل کشور در پایانه‌های مشهد انجام می‌شود برای ایام نوروز شاهد افزایش ناوگان‌های اتوبوسرانی و تاکسیرانی در این پایانه‌ها خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه در ایام نوروز 97 روزانه 460 دستگاه اتوبوس مسافربری در مسیرهای ورودی و خروجی استان فعال خواهد بود، تصریح کرد: در مشهد شش پایانه و سه پارک سوار داریم و تمامی‌خدماتی که شهرداری در شهر انجام می‌دهد به صورت متمرکز در پایانه‌ها اجرا می‌کنیم، طرح خدمات نوروزی ما از 25 اسفند ماه آغاز و تا 15 فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد با اشاره به اینکه افزایش قابل توجه حضور زائران نوروزی را نسبت به سال گذشته پیش‌بینی کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم که در ایام نوروز به حدود یک میلیون و 500 هزار مسافر خدمات رفت و برگشت سفر را ارائه کنیم.

 

ارائه اینترنت در پایانه‌های مسافربری

وی اضافه کرد: در تلاشیم تا از زائرسرا ارزان‌قیمت نیز دوباره بهره‌برداری کنیم و با توجه به اینکه ما جزو پایانه‌های هوشمند در کشور محسوب می‌شویم در نظر داریم سال جدید اینترنت هوشمند را در پایانه‌های خود داشته باشیم که به موجب آن روزانه 9 هزار نفر می‌توانند از اینترنت بیسیم استفاده کنند.

شریعتی با اشاره به اقدامات انجام شده برای استقبال از سفرهای نوروزی، بیان کرد: برای آمادگی ایام نوروز حدود یک ماه است که نیروهای ما در حال آموزش هستند و هدف این آموزش‌ها عمدتاٌ ارائه خدمات مطلوب به مسافران است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *