«خانه تکانی» شهر با مشارکت مردم و مسوولان

مدیر خدمات شهری شهرداری مشهد از اجرای طرح «خانه تکانی» برای اولین بار در شهرداری مشهد در قالب دو عنوان کلی جمع‌آوری لوازم مستعمل منازل و تنظیف شهر با مشارکت مردم و مسوولان خبر داد.

علیرضا صحراگرد در این خصوص بیان کرد: برنامه اول طرح «خانه تکانی» با عنوان جمع‌آوری لوازم مستعمل منازل با هدف تقویت حس نوع‌دوستی و کمک به اقشار نیازمند از طریق جمع‌آوری لوازم مستعمل قابل استفاده و توزیع بین خیریه‌های مورد تایید و مجاز و نهایتا تحویل به جمعیت هدف که نیازمندان آبرومند و واقعی شهر خواهند بود، طراحی شده است.

وی افزود: به این منظور از دیروز ایستگاه‌های مهربانی در سطح مناطق برپا و محل ثبت‌نام از شهروندان متقاضی تحویل وسایل مازاد شده است.

مدیر خدمات شهری شهرداری مشهد تصریح کرد: در کنار این خدمت در محل ایستگاه‌ها که به تعداد 38 سازه متحدالشکل هستند، موضوعات آموزش و اطلاع‌رسانی به شهروندان به منظور تعامل بیشتر شهروندان و مدیریت شهری در دستور کار است.

وی از اجرای طرح تنظیف شهر با مشارکت مردم و مسوولان خبر داد و گفت: هدف اصلی این طرح جلب مشارکت عموم شهروندان و به صورت خاص دانش‌آموزان، فرهنگیان، روحانیون و هیات امناء مساجد، اصناف و بازاریان است.

صحراگرد تصریح کرد: در این راستا به مناطق شهرداری ماموریت داده شده تا با استفاده از همه توان و ظرفیت موجود و همکاری داخلی تمام واحدها به ویژه حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی و روابط عمومی در جهت اجرای برنامه‌هایی با عناوین خانه تکانی در مدارس، مساجد، اصناف و … اقدام کنند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *