توسعه روابط با سوریه بر پایه منافع مشترک

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: منافع مشترک سرمایه گذاران در حوزه هایی که زمینه اقتصادی دارند، باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

مجید علیخواه روز چهارشنبه در نشست مشترک با سرمایه گذاران سوری افزود: توسعه روابط استان خراسان رضوی با سایر کشورها به خصوص سوریه سبب اشتراکات فراوانی به نفع طرفین خواهد شد و به طور یقین مسیر رشد استان را نیز فراهم می کند.

علیخواه ادامه داد: اين نشست با هدف توسعه همکاري تجاري في ما بين واحدهاي صنايع دارويي و تجهيزات پزشکي استان خراسان رضوي و تجار و بازرگانان سوريه برگزار شد.

وی عنوان کرد: با توجه به شرايط به وجود آمده براي کشور دوست و برادر، سوريه، استان خراسان رضوي آمادگي کامل دارد در بخش هاي تامين مواد دارويي و تجهيزات پزشکي، تامين ماشين آلات تاسيسات مورد نياز ساخت کارخانه، ارائه خدمات مشاوره صنعتي و ارائه فناوري توليد در صنايع دارويي و هچنين سرمايه گذاري مشترک با اين کشور همکاري کند.

معاون صنايع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتي استان خراسان رضوي خاطرنشان کرد: این نشست ها به تقویت همکاری های اقتصادی میان تولیدکنندگان داخلی و سرمایه گذاران خارجی منجر می شود و زمینه های مختلف اقتصادی را در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان فراهم خواهد کرد.

وی گفت: مقرر شد لیست کاملی از نیازها از سوی طرف سوری به شرکت شهرک‌های صنعتي اعلام شود تا افراد توانمند در زمینه رفع این نیازها انتخاب و با برگزاری نشست های رو در رو  امکان ارائه خدمات بهتر فراهم آید.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *