بنایی: ورزش و جوانان خراسان رضوی فرآیندی مثبت و رو به پیشرفت دارد

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت: ورزش و جوانان خرسان رضوی فرآیندی مثبت و رو به پیشرفت دارد و قطعا با همراهی نمایندگان مجلس استان در سال ۹۷ موفقیت‌های خوبی را کسب می‌کند.

حمید بنایی پیش از ظهر امروز در حاشیه دیدار با کوروش صبوریان مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به منظور پیگیری مطالبات ورزش شهرستان گناباد و بجستان امروز با مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی به تعاملات خوبی دست یافتیم تا برخی نیاز‌ها و مشکلات حوزه انتخابیه گناباد در سال ۹۷ برطرف شود.

وی افزود: طبق بررسی‌های ما در مجمع نمایندگان استان ورزش خراسان رضوی در چندسال اخیر فرآیندی مثبت و رو به رشد داشته است و اقدامات بسیار خوب و ارزشمندی به خصوص در شهرستان‌های استان در راستای محرومیت زدایی و توسعه متوازن امکانات و منابع انجام شده است که در این راستا باید از صبوریان تشکر کرد.

بنایی خاطرنشان کرد: ارتباط خوب مدیرکل ورزش و جوانان استان با نمایندگان مجلس و استاندار سبب شده تا در جهت رفع مشکلات و نیاز‌ها اقدامات خوبی صورت گیرد. باید توجه کنیم که ورزش و جوانان حوزه گسترده و دشواری است، زیرا با مطالبات متعدد مختلفی مدیران رو به رو هستند، اما در خراسان رضوی اتفاق خوبی در هر دو حوزه رخ داده و ما شاهد فعالیت‌های موثر هم در حوزه ورزش و هم جوانان هستیم.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمایندگان مجلس عزم جدی برای توسعه ورزش و جوانان دارند و در خراسان رضوی به کمک سایر نمایندگان تلاش داریم تا بتوانیم با همفکری جامعه ورزش و جوانان اقدامات گسترده‌تری را نسبت به سال‌های گذشته انجام دهیم.

وی ادامه داد: یکی از اتفاقات خوبی که در سال‌های گذشته رخ داده است توجه به نیاز‌های شهرستان‌ها و تمرکز زدایی از مشهد است، خوشبختانه در همین راستا برخی از پروژه‌های عمرانی و نوسازی اماکن ورزشی در شهرستان‌ها با پیشرفت عملیاتی رو به رو بودند و به طور مثال استخر شهرستان بجستان پس از سال‌ها وقفه در پیگیری پروژه امسال با همت مدیرکل ورزش و جوانان به بهره برداری رسید.

بنایی ادامه داد: ظرفیت‌های ورزشی و توانمندی‌های جوانان خراسان رضوی بسیار زیاد است و با توجه به تمامی نقاط استان می‌تواند برای رشد و شکوفایی آن‌ها تلاش کرد، همچنین باید برای مشارکت بیشتر بانوان و خانواده‌ها در حوزه ورزش کمی تلاش خود را بیشتر کنیم. در شهرستان‌ها باید تلاش بیشتری برای ورزش بانوان در حوزه‌های سخت افزاری و تامین امکانات انجام شود که امیدوارم در سال ۹۷ بتوانیم به این امر دست یابیم.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نقاط ضعف و قوت وجود دارد اما قطعا با کارشکنی و دامن زدن به حواشی اقدام مثبتی انجام نمی‌شود، اگر بخواهیم برای ورزش و جوانان پیشرفتی داشته باشیم باید همدلی را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی در پایان عنوان کرد: نمایندگان همه در کمک به حوزه ورزش و جوانان استان همدل هستند و با ارتباطات خوبی که اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی با سایر نهاد‌‌ها دارد در سال ۹۷ می‌توان به موفقیت‌های خوبی دست یافت. باید تلاش کنیم تا اعتبارات بیشتری در حوزه ورزش و جوانان از وزارت ورزش و جوانان اخذ شود و همچنین تلاش بیشتری برای ورود بخش خصوصی به حوزه ورزش خراسان رضوی با پادرمیانی نمایندگان مجلس استان صورت گیرد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *