باران به مشهد می آید

هواشناسی خراسان رضوی از آغاز بارش‌ها در سطح استان از بعدازظهر جمعه خبر داد.

بنا بر اطلاعیه اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با توجه به تقویت هسته بارشی سامانه فعال بر روی استان انتظار می‌رود از فردا بعدازظهر ضمن افزایش شدت وزش باد، به‌ ویژه در نواحی شرقی و نیمه جنوبی، شاهد افزایش حجم بارندگی در غالب نقاط استان باشیم که پیش‌بینی می‌شود بارش‌ها تا اواسط هفته آینده به طور متناوب ادامه داشته باشد.

با توجه به وقوع بارش‌های رگباری طی این مدت احتمال ایجاد روان‌آب و آب‌گرفتگی معابر در برخی از نقاط استان، به ویژه در نیمه شمالی و شرقی، دور از انتظار نیست.

هم‌چنین آسمان نواحی شمالی، مرکزی و جنوبی استان در امروز نیمه‌ابری تا ابری در برخی نقاط مه‌آلود همراه با رگبار باران، در نواحی کوهستانی و سردسیر بارش باران و برف، گاهی افزایش باد و در بعدازظهر قسمتی تا نیمه‌ابری در برخی نقاط مه‌آلود همراه با رگبار باران و در نواحی کوهستانی و سردسیر بارش باران و برف، گاهی وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

آب‌وهوای مشهد نیز امروز نیمه‌ابری همراه با مه ‌صبح‌گاهی و رگبار باران گاهی افزایش باد و در عصر قسمتی تا نیمه‌ابری گاهی افزایش ابر همراه با رگبار پراکنده باران و افزایش باد و مه آلود و حداقل و حداکثر دمای 6 و 15 درجه سیلیسیوس خواهد بود.

image_print
1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *