عدالت دل‌ها را به یکدیگر نزدیک می‌کند

امام جمعه گناباد گفت: اجرای عدالت دلها را به یکدیگر نزدیک می کند و در سایه عدالت کامل هیچکس نمی تواند با سوء استفاده از ریاست و موقعیت حقوقهای نجومی دریافت کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن صادقی نسب در خطبه های نماز جمعه گناباد افزود: مردم گناباد ضمن حمایت از نیروی انتظامی در تامین امنیت و محکومیت اقدامات و جنایات داعش گونه افرادی که خود را طرفدار تصوف می دانند خواستار اشد مجازات برای مسببان این اقدامات هستند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها، از مسئولان و دست اندرکاران ذیربط خواست ضمن حمایت از مصرف کنندگان با نظارت بیشتر بر قیمت عرضه کالاها و خدمات از افزایش قیمت اجناس از جمله در ماه پایانی سال جلوگیری کنند.

خطیب جمعه گناباد افزود: اعمال منسوب به فرقه تصوف در تهران اعم از راهبندی و بر هم زدن نظم و سلب آسایش مردم و به شهادت رساندن نیروهای خدمتگزار و حافظ امنیت شامل انتظامی و بسیج قلب همه ملت ایران از جمله مردم شریف گناباد را جریحه دار کرد.

وی ادامه داد: از لحظه وقوع این حادثه تعداد زیادی در تماسهای تلفنی با ما عنوان می کنند که به چه دلیل مردم گناباد اغتشاش کردند که در پاسخ ذکر شده در این شهر آرامش کامل برقرار است و مردم مومن و انقلابی گناباد هیچ زمان اهل اغتشاش نبوده اند. اشخاصی که در تهران دست به اغتشاش زدند گنابادی نیستند. خود را پیرو فرقه صوفیه می دانند و نام گناباد را مصادره کرده اند.

حجت اسلام صادقی نسب گفت: باید مانع از آن شد عده ای که نه گنابادی و نه پایبند به قانون و شرع هستن، آبروی مردم نجیب، با ایمان و ولایتمدار این شهرستان را بریزند. مسئولان و رسانه های ارتباط جمعی از کاربرد پسوند گنابادی برای فرقه دراویش بپرهیزند. همانطور که پیروان فرقه دراویش نعمت اللهی که به نام شاه نعمت الله نامگذاری شدند، پیروان این فرقه دراویش را نیز به نام بنیانگذارشان یعنی ملاسلطان بنامند.

همچنین پایان نماز جمعه، نمازگزاران گنابادی با امضای طوماری ضمن محکومیت اقدامات برخی از پیروان فرقه دراویش در تهران و شهادت چهار نفر از ماموران انتظامی و بسیجی، خواستار اشد مجازات مسببان این اقدام و حذف نام گنابادی از دراویش شدند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *