آمریکا تاریخ جعلی برای اسرائیل می‌سازد

نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی‌ها با حفظ قدس برای اسرائیل قصد دارند تاریخ جعلی برای این سرزمین ایجاد کنند.

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر با اشاره به شرط ترامپ برای به رسمیت شناختن فلسطین افزود: فلسطین بدون قدس هیچ معنایی ندارد. فلسطین با تاریخ خود شناخته می‌شود و این تاریخ به قدس وابسته است و به مردمی که هزاران سال در آنجا سکنی گزیده بودند و امروز به واسطه اشغال صهیونیست‌ها آواره کشورهای دیگر شده‌اند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس ادامه داد: این اقدام ترامپ از سر استیصالی است که به واسطه انتفاضه در حال توسعه در سراسر دنیا صورت گرفته و امروز احساس می‌کنند خطر جدی در پس این انتفاضه برای آنها وجود دارد.

پژمان‌فر با بیان اینکه تعیین شرط ترامپ برای به رسمیت شناختن فلسطین یک عقب‌نشینی محسوب می‌شود، عنوان کرد: این سیاست کافی نیست بلکه به رسمیت شناختن فلسطین باید تا جایی باشد که ملت این کشور بتوانند به سرزمین خود بازگشته و حکومت دلخواه خود را راه‌اندازی کنند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در خصوص  اهمیت قدس برای آمریکایی‌ها، گفت: قدس یک موضوع حیثیتی است که لازم است برای نگاه داشتن جایگاه خود و ایجاد تاریخ جعلی برای اسرائیل این مکان را داشته باشند از این رو نمی‌خواهند قدس را از دست بدهند در حالی که قدس قابل تجزیه از فلسطین نبوده و قدس و فلسطین دو جزء لاینفک هستند.

 

 

منبع: ایسنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *