آمادگی کلیه ناوگان اتوبوسرانی مشهد همزمان با نوروز 97

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد از آمادگی کلیه ناوگان اتوبوسرانی مشهد همزمان با نوروز 97 خبر داد.

علی اصغر نیشابوری در خصوص سرویس‌دهی به زائران و شهروندان در ایام نوروز بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن به روزهای نوروز و حضور زائران در شهر مشهد برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای استفاده حداکثری از ناوگان اتوبوسرانی به منظور سرویس‌دهی به مسافران انجام شده است.

وی افزود: در این راستا با توجه به افزایش خریدهای نوروزی و به منظور تامین خدمات‌رسانی و رفاه حال شهروندان از 16 اسفندماه و 15 روز زودتر از تغییر ساعت رسمی کشور ساعت کاری پایان سرویس‌دهی اتوبوسرانی یک ساعت افزایش پیدا کرده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد تصریح کرد: در لحظه تحویل سال نیز 350 دستگاه اتوبوس فوق‌العاده برای سرویس‌دهی تا حرم مطهر رضوی در نظر گرفته شده است.

نیشابوری گفت: همچنین 250 دستگاه اتوبوس به منظور سرویس ‌دهی ویژه همایش دیدار با مقام معظم رهبری آماده شده است.

وی گفت: در کنار آن خطوط موقت از 6 پایانه شهر شامل پایانه مصلی، پایانه آزادی، پایانه انقلاب، پایانه فردوسی، پایانه مفتح و پایانه خواجه‌ربیع به منظور سرویس‌دهی به آرامستان بهشت رضا(ع) و بالعکس در چهار روز اول تحویل سال علاوه بر روزهای پنج شنبه و جمعه راه‌اندازی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، 100 دستگاه اتوبوس در قالب اتوبوس‌های دربستی به منظور سرویس‌دهی به زائران کاروانی در مبادی ورودی شهر از جمله پایانه مسافربری و راه‌آهن در نظر گرفته شده است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *