رقابتهای جودو بانوان خراسان رضوی پایان یافت

نایب رئیس هیئت جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی از پایان رقابت‌های بانوان استان با شرکت ۸۰ جودوکار از شهرستان‌های مختلف در مشهد خبر داد.

اعظم عمارلو با بیان این خبر، گفت: این رقابت‌ها به مناسبت گرامیداشت روز مادر و بزرگداشت مقام زن با همت کمیته‌های بخش بانوان هیئت استان صبح جمعه ۲۵ اسفند ماه در سالن جودو استاد دهقان مجموعه ورزشی مرحوم جعفریان گلشهر مشهد برگزار شد.

وی افزود: ۸۰ بانوی جودوکار از شهرستان‌های فريمان، درگز، گلبهار، تربت‌جام و ۷ تیم از باشگاه‌های چمران، ضربان، شهید باهنر، آستان قدس رضوی و بسیج مشهد در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان این مسابقات با هم به رقابت پرداختند.

عمارلو ادامه داد: در رده سنی نونهالان که بیشترین شرکت کننده را داشت، حانیه محمدیان، مطهره حروی، فاطمه عباسی، زهرا پهلوان، مبینا خدابخش، ریحانه کریمی، هدیه صادقی، مرضيه دهقان و مبینا ثالث مقدم به ترتیب در اوزان ۲۴ تا ۶۳ کیلوگرم، مقام نخست را کسب کردند.

وی بیان کرد: در رده سنی نوجوانان نیز مریم برزگر، فائزه پهلوان، فائزه براتی و فاطمه ادیب، مقام اول را به ترتیب در اوزان ۴۸، ۵۲، ۵۷ و ۶۳ کیلوگرم این مسابقات کسب کردند.

عمارلو گفت: رده سنی جوانان مسابقات نیز تنها در دو وزن انجام شد که در آن، الهه ذوافقاری مدال طلای وزن ۵۷ کیلوگرم را بدست آورد و کیمیا آزموده هم در وزن به اضافه ۷۸ کیلوگرم مقام اول رقابت‌های جودو بانوان خراسان رضوی را به خود اختصاص داد.

وی خاطر نشان کرد: در رده سنی بزرگسالان رقابت‌های جودو بانوان خراسان رضوی نیز الهام ذوالفقاری، زینب رحمتی، محدثه سبحانیان و سارا آقایی در اوزان ۵۲، ۵۷، ۶۳، ۷۸ کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *