آموزش مسائل محیط‌زیستی در مهدکودک‌های سبزوار

رئیس اداره حفاظت محیط زیست سبزوار گفت: آموزش مسائل محیط‌زیستی به منظور فرهنگ‌سازی در مهدکودک‌های شهرستان با همکاری انجمن علمی محیط‌زیست برگزار شد.

حمیدرضا صادقی با بیان این مطلب اظهار کرد: همزمان با روز جهانی حیات‌وحش(سوم مارس) آموزش مسائل محیط‌زیستی به منظور فرهنگ‌سازی در مهدکودک‌های شهرستان با همکاری انجمن علمی محیط‌زیست و تعدادی از  دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری و به سرپرستی خانم عمرانی از سمن سرزمین بادغوث، در دو مهد کودک شهرستان انجام شد.

وی ادامه داد: این آموزش‌ها به منظور فرهنگ‌سازی در زمینه‌های مختلف حفاظت از انرژی، مصرف آب، پسماند، تنوع گونه‌ای حیات‌وحش، انجام گرفت سپس این مهدکودک‌ها به صورت رایگان از موزه حیات‌وحش این اداره بازدید به عمل آوردند.

صادقی ادامه داد: همچنین نقاشی‌های توسط کودکان در مورد موضوعات محیط‌زیستی به اداره محیط‌زیست ارسال و به شش نفر از کسانی که بهتر نقاشی را انجام داده باشند جوایزی اهدا گردد.

 

افتتاح نمایشگاه عکس حیات وحش در سبزوار

رئیس اداره حفاظت محیط زیست سبزوار همچنین گفت: به ‌مناسبت سوم مارس مصادف با 12 اسفند و روزجهانی حیات وحش، از روز گذشته نمایشگاه عکس حیات وحش آفرینش توسط سمن سرزمین بادغوث افتتاح گردید.

صادقی افزود: در این نمایشگاه که برای عموم مردم تا14  اسفندماه ساعت17تا20 دایراست، عکس‌هایی از عکاسان حیات وحش آقایان بابک قویدل نامانلو و سعید داوری ازمناطق حفاظت شده سبزوار، نیشابور و شهرستان‌های خراسان شمالی به نمایش گذاشته شده است.

وی گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه آشنایی مردم با مناطق حفاظت شده و حیواناتی که در این مناطق زیست می کنند و تلاش در جهت آشنا کردن مردم با یکی از جوانب محیط زیستی و تلاش در جهت حفاظت از آنها است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *