مشکلات دانشجویان بازداشتی به حداقل رسیده است

معاون دانشجویی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رییس سازمان امور دانشجویان کشور گفت: مشکل دانشجویان بازداشتی ناآرامی‌های اخیر به حداقل رسیده و اکثر آنها برای شرکت در امتحانات آزاد شده اند.

مجتبی صدیقی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از امکانات و مراکز تحقیقاتی دانشگاه تربت‌حیدریه بدون اشاره به تعداد دانشجویان بازداشتی، افزود: این امر بیانگر مدیریت خوب وزارتخانه و البته همکاری قوه قضاییه است و این دانشجویان با کمترین لطمه و صدمه به وضعیت تحصیلی شان آزاد شدند.

وی در خصوص امکانات خوابگاهی دانشگاه تربت حیدریه نیز گفت: با وجودی که دانشگاه قدمت زیادی ندارد، اما فعالیت های خوبی داشته و توانسته در فعالیت های آموزشی، علمی و تحقیقاتی و حتی حوزه بین الملل قدم های مثبتی بردارد و ادامه این روند توسعه و پیشرفت منطقه را نیز در پی خواهد داشت.

صدیقی افزود: با این حال دانشگاه تربت حیدریه با محدودیت های قابل توجهی مواجه و از جمله اینکه فاقد خوابگاه ملی است و از این روی برای رفع مشکل آن احداث خوابگاه ملکی برای دانشجویان این دانشگاه را از محل صندوق رفاه دانشجویی، بودجه عمومی و سایر مشارکت ها در اولویت قرار داده ایم که عملیات ساخت آن از سال آینده آغاز می شود.

 

 

منبع: ایرنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *