«زنجیره ارزش» راز موفقیت مجموعه‌های اقتصادی است

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: «زنجبره ارزش» باعث می‌شود تا با سرمایه کمتر به تولید و موفقیت بیشتر برسیم.

محمد حسین ودیعی سه‌شنبه شب در مراسم تقدیر از چهره‌های فاخر و ارزش‌آفرین مشهد که در هتل پردیسان برگزار شد، افزود: کسانی که امشب در این مراسم منتخب شدند افرادی هستند که حلقه‌های مفقود اقتصاد را شناسایی کردند و باتلاش و پشتکار خود ثابت کردند که با منابع کم نیز می‌توان به بازده و تولید زیاد رسید و منبع ارتزاق افراد زیادی بشوند.

وی اضافه کرد: وقتی زنجیره ارزش مطرح می‌شود یعنی در جریان فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی ما بتوانیم حلقه‌های مفقوده را شناسایی و به مجموعه خود اضافه کنیم و برعکس حلقه‌های زائد را از مجموعه خارج می‌کنیم. این گونه عمل کردن باعث می‌شود ما با منابع کمتر به تولید بیشتر، کارآفرینی و موفقیت دست پیدا کنیم.

ودیعی با بیان این که من به تمام کسانی که با برندهای مختلف و دررشته‌های مختلف موفق به این کار شده‌اند از صمیم قلب تبریک عرض می‌کنم و به این افراد دست مریزاد می‌گویم، اظهار کرد: این کار به واقع یک جهاد مقدس، امر خیر و امر به معروف است، کسانی که چنین کاری را انجام داده‌اند قطعا در جانب خدا و خلق او یک چهره ارزشی هستند و همواره ماندگار خواهند بود.

عضو هیئت رئیسه  شورای شهر مشهد تصریح کرد: در این مراسم من بچه‌های خیریه شهید بهشتی را نیز دیدم که چقدر هنرمندانه اجرای برنامه کردند و این نشان از پتانسیل این بچه‌ها دارد. جا دارد از تمام کسانی در راستای کمک به این خیریه تلاش کردند تقدیر و تشکر کنم و امیدوارم این حمایت‌ها ادامه‌دار باشد.

 

 

گزارشی از انسیه علویون

image_print
1034 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *