بازداشت دو عضو شورای شهر قوچان

دادستان قوچان گفت: در پی درگیری چند عضو شورای این شهر با پیمانکار پروژه نیمه ‌تمام میدان ورزش، دو عضو شورای شهر قوچان و پیمانکار پروژه بازداشت شدند.

علی آذری روز گذشته در جمع خبرنگاران افزود: زمانبر شدن اجرای طرح تقاطع همسطح میدان ورزش قوچان موجب نارضایتی شهروندان به ‌خصوص اهالی محدوده طرح ‌شده و در خصوص رفت و آمد شهری نیز مجموعه شهرستان را دچار مشکل کرده است.

وی ادامه داد: قرار بود این طرح ظرف 90 روزی کاری به پایان برسد اما تاخیر در اتمام آن هزینه‌هایی را برای برخی شهروندان ایجاد کرده و شبهاتی برای مردم پیش آورده است.

دادستان قوچان گفت: در پی این روند دیروز چند تن از اعضای شورای شهر به محل اجرای پروژه رفته و با مهندسان و مجری طرح درگیر شدند. پرونده این درگیری برای تحقیقات اولیه با شکایت طرفین به شعبه بازپرسی ارجاع شده است. در جریان این درگیری یک مهندس و یک کارگر مجروح شدند اما جراحات وارده حاد نیست.

وی افزود: با شکایت متقابل طرفین دلیل کافی برای بازپرسی و بازداشت تحقیقی آنها وجود داشت لذا دو عضو شورای شهر قوچان و پیمانکار پروژه بازداشت شده اند و احتمال بازداشت دو عضو دیگر شورا نیز وجود دارد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *