30 میلیون دلار صادرات توسط شرکت های مدیریت صادرات

مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتي خراسان رضوي از افزایش صادرات محصولات واحدهای صنعتی و تولیدی نسبت به شش ماهه نخست سال خبر داد.

مسعود مهدي زاده مقدم روز شنبه در نشست شورای معاونین افزود: فعالیت‌های توسعه‌ای و افزایش صادرات واحدهای صنعتی و تولیدی در شهرک‌هاو نواحی صنعتی استان رضایت بخش بوده و با برنامه ریزی صورت گرفته باید تا پایان سال نیز افزایش یابد.

وي افزود: 6 میلیون دلار صادرات نسبت به شش ماهه اول سال افزوده شده و این رقم هم اکنون به 30 میلیون دلار رسیده است.

مهدی زاده مقدم ادامه داد: صادرات محصولات به کشورهای هدف باید بیشتر از این شود تا صاحبان صنایع بتوانند محصولات بیشتری را به کشورهای مختلف صادر و توسعه بازار تقویت و رشد داشته باشد و هم اکنون محصولات به کشورهای مختلف مانند آلمان، اسپانیا،ایتالیا، امارات، هنگ کنگ،چین، قرقیزستان و قزاقستان صادر می شود.

وی عنوان کرد: با توجه به اهميت مساعدت به واحدهاي صنعتي و در راستاي صادرات محصولات توليدي، شركت هاي مشاوره مديريت صادرات مستقر در مركز خدمات فناوري كسب و كار با برخورداري از حمايت هاي اين شركت به واحدها ارائه خدمات مشاوره ای انجام می دهند تا صادرات آنها تقویت و رشد داشته باشد.

رئيس هيأت مديره و مديرعامل شرکت شهرک‌های صنعتي خراسان رضوي خاطر نشان کرد: حمایت از صنایع خرد، کوچک و متوسط یکی از برنامه های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی استان است تا در راه رونق اقتصادی و اشتغال مولد بتوانیم گام های بیشتری برداریم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *