۸۰ هزار جمعیت حاشیه نیشابور در انتظار امکانات مناسب ورزشی هستند

فرماندار نیشابور گفت: اقدامات موثری در  حوزه ورزش و جوانان در نیشابور صورت گرفته است اما باید بیشتر به این بخش توجه شود.

سعید شیبانی افزود: مطالبات زیادی از جمله تکمیل ورزشگاه انقلاب وجود دارد و مردم نیشابور از وزارت ورزش و جوانان انتظار دارند که بعد از چندین سال این ورزشگاه تکمیل و به بهره برداری برسد.

فرماندار نیشابور ابراز کرد: برای ساخت  خانه جوان نیشابور به کمک و مساعدت  وزارت ورزش و جوانان نیاز داریم تا ساختمان این نهاد به بهره برداری برسد زیرا  ساخت این مجموعه باعث شکوفایی و حفظ استعدادهای جوانان شهرستان می شود.

وی افزود: در شهر نیشابور ۸۰ هزار جمعیت حاشیه شهر وجود دارد که از امکانات ورزشی مناسبی برخوردار نیستند.

شیبانی تاکید کرد: اعتلای ورزش شهرستان و همگانی کردن آن و شناخت و پرورش نخبگان  از اهمیت زیادی برخوردار است که باید توجه ویژه ای به آن شود.

وی گفت: این منطقه علی رغم برخورداری از نیروهای جوان و مستعد در امر ورزش و بهره مندی از ورزشکاران صاحب نام فراوان، متاسفانه در بحث زیرساخت های ورزشی هنوز نتوانسته تمام توقعات را برآورده کند به گونه ای که امکانات موجود متناسب با استعدادهای موجود در این شهرستان نیست.

 

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی:

بلاتکلیفی ورزشگاه انقلاب نیشابور موجب نارضایتی مردم شده است

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی گفت: بلاتکلیفی ورزشگاه انقلاب نیشابور موجب نارضایتی ۱۵ ساله‌ مردم شده است.

حمید گرمابی اظهار کرد: بیشترین پهلوانان ملی نیشابوری هستند، ۱۷ قهرمان ملی و ۳۳ دعوت شده به تیم ملی و ۱۰ هزار نفر فعال جامعه‌ ورزشی داریم و از تقسیم ۲۷ صدم درصد بودجه راضی نیستیم.

وی افزود: عقب‌ماندگی پروژه‌ مجموعه‌ ورزشی انقلاب نیشابور یک نارضایتی ۱۵ ساله ایجاد کرده و مایه‌ ناراحتی است و هزینه‌ای که از بیت‌المال در آنجا شده نیز در حال از بین رفتن است، خوشبختانه روند تکمیل آن شروع شده و  امیدواریم شاهد تخصیص کامل اعتبارات آن باشیم .

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی گفت:  ورزش فیروزه، شهرستانی با ۴۲ هزار نفر جمعیت نیز نیازمند توجه مسئولین است و این شهر عملا فاقد تاسیسات ورزشی است.

وی ادامه داد: سایت پاراگلایدر درود، دیوار صخره‌نوردی و تجهیزات ورزش‌های رزمی شهرستان علی‌رغم اقبال جوانان به این ورزش، دارای امکانات کافی نیست.

 

 

منبع: مهر

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *