مبارزه با قاچاق کالا باید از حوزه شعار خارج شود

امام جمعه موقت تربت حیدریه گفت: مبارزه با قاچاق کالا عزم جدی مسوولان قوا را می‌طلبد و با اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و پرهیز از شعارزدگی ، در حوزه عمل اقدامات تاثیر گذار انجام داد.

حجت الاسلام محمد کازری در خطبه‌های نماز جمعه تربت حیدریه افزود: در شرایطی که دشمن برای آسیب به انقلاب و نظام لحظه شماری می‌کند برخی افراد باید مراقب باشند تا با رفتار و گفتار خود در فضای عمومی جامعه آب به آسیاب دشمن نریزند.

وی گفت: اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی رهبر معظم انقلاب اسلامی در گرو اقدام و عمل مسوولان قوا و مردم است و دیگر زمانی برای گفتمان سازی و شعار نیست.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: در شرایطی که دشمن بنا دارد تا گلوگاه‌های اقتصادی کشور را تصرف کند همه باید مراقبت کنند تا در شرایط حساس، دشمن قسم خورده خود را مایوس کنیم.

وی به نقش مردم در اجرای این سیاست‌ها اشاره و تاکید کرد: مردم با خرید و استفاده از تولیدات داخلی و سبک زندگی اسلامی و ایرانی نیز سهم بسزایی در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دارند.

وی تنها راه نجات کشور را در اجرای صحیح این سیاست‌ها برشمرد و گفت: مسوولان قوه مجریه در حوزه اقدام و عمل و همچنین قوه مقننه با قانونگذاری متناسب با این سیاست‌ها و قوه قضائیه با نظارت خود باید در تسریع و عملیاتی کردن آن اقدام عاجل کنند.

امام جمعه موقت تربت حیدریه خاطرنشان کرد: برای اصلاح امور و احقاق حقوق ملت از سیاه نمایی، بزرگ نمایی و متهم کردن مسوولان کشور بدون دلیل و منطق پرهیز و مراقبت شود.

 

 

منبع: ایرنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *