ماجراي بلايی كه سر مسافر نگون بخت آمد

مرد جوان كه به عنوان مسافر سوار خودروی سواری پرايد شده بود نمي دانست چه خطری از بيخ گوشش رد مي شود.

مرد جوان كنار يكی از خيابان هدايت مشهد به عنوان مسافر سوار يك خودروی پرايد شخصي شد.

دقايقی نگذشته بود كه مرد مسافر با حركت و رفتار عجيب راننده مواجه شد. او صدای بلندگوی خودروی پليس را می شنيد كه در تعقيب شان بود و افسر پليس دستور توقف خودرو را مي داد. اما راننده بدون توجه به اين موضوع با سرعت جنون آميزی رانندگی مي کرد . خودروی پرايد به سرعت ازمحدوده كلانتری سناباد مشهد به سمت ميدان عسكريه تغيير مسير داد.

مرد مسافر كه از نحوه رانندگی و حركت خلاف جهت در بعضی از خيابان ها به شدت دچار ترس و وحشت شده بود با التماس از راننده می خواست توقف كند. راننده جوان كه از رنگ صورتش از ترس مثل گچ ديوار سفيد شده بود بدون توجه به درخواست های ملتمسانه مرد مسافر همچنان به رانندگی خود ادامه می داد.او در ميدان عسكريه، كنترل وسيله نقليه را از دست داد و خودروی پرايد واژگون شد. ماموران كلانتری سناباد راننده و مرد مسافر كه مصدوم شده بودند را با حضور تيم فوريت های پزشكی 115 به بيمارستان انتقال داده و دو مصدوم تحت مراقبت های پزشكي قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی مشهد در اين باره گفت: تيم گشتی كلانتری سناباد در اجراي طرح تشديد مقابله با سرقت خودرو به سرنخ هايی دست يافتند كه منجر به ترسيم چهره فرضی يكي از عاملان اين سرقت ها شد.

سرهنگ محمد بوستانی افزود: ماموران كلانتری سناباد در اين طرح فرد مذكور را سوار بر خودروي سواری پرايد تحت نظر قرار دادند. او مرد ديگری را نيز سوار خودروی خود كرد و ماموران انتظامی به تصور اين كه اين دو همدست هستند براي دستگيری شان وارد عمل شد. پس از تعقيب و گريز پليسی و واژگونی خودروی سواری راننده و سرنشين خودرو دستگير شدند.

وی تصريح كرد: با تحقيقات اوليه مشخص شد سرنشين خودرو مسافر اين وسيله نقليه سرقتي بوده است . اين فرد با دستور مقام قضايي آزاد شد. تيم تجسس كلانتري سناباد تحقيقات پرونده را از متهم 39 ساله كه معتاد كارتن خواب و از مجرمان سابقه دار است براي كشف ديگر جرايم او آغاز كرده اند.

فرمانده انتظامی مشهد در پايان گفت: پليس بارها درباره خطرات و تهديدهای سوار شدن مسافران به خودروهای سواری شخصی توصيه ها و هشدارهای زيادی داده است چرا كه غفلت شهروندان در اين خصوص زمينه سوء استفاده های مختلف و جرايم از قبيل سرقت زورگيری كلاهبرداری و اخاذی و … را فراهم می سازد . در اين ماجرا نيز همانطور كه می بينيم سارق حرفه ای با خودروی شخصی مسروقه اقدام به مسافركشی می كرده و قصد فرار از چنگ قانون داشته كه دچار حادثه می شود و سرنشين خودرو نيز‌ آسيب می بيند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *