عده‌ای از اعتراض‌ها سواستفاده می‌کنند

دبیر پیشین جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گفت: هرجایی که اعتراض باشد عده‌ای فرصت طلب سعی می‌کنند از فضای به وجود آمده سوءاستفاده کنند.

محمد پهلوان افزود: در حال حاضر شرایط اقتصادی مطلوب و شایسته مردم ایران نیست و دولت مردان هم به این امر اذعان دارند و طبق قانون اساسی حق اعتراض به وضعیت اقتصادی برای مردم محفوظ است و هیچ کس این را رد نمی‌کند.

وی خاطرنشان کرد: گرانی و مطالباتی که مردم از برخی موسسات مالی دارند باعث مشکلاتی شده و مردم اعتراض خود را اعلام می‌کنند و کشور ما اعتراض را محکوم نمی‌کند و همه به این موضوع قائل هستند.

این فعال دانشجویی عنوان کرد: هرجایی که اعتراض باشد عده‌ای فرصت طلب سعی می‌کنند از فضای به وجود آمده سواستفاده کنند و شعارهایی علیه دولت و نظام بدهند ولی کسانی که ساختار شکنانه عمل می‌کنند تعداد زیادی نیستند و همچنین مردم معترض با آن‌ها همکاری نمی‌کنند.

پهلوان یادآور شد: در حال حاضر مهم است که فضای رسانه‌های رسمی کشور با پوشش صحیح و درست این موضوع، بهانه را از گروه ضد انقلاب و گروهک‌های منافقین بگیرد تا نتوانند سواستفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه سکوت رسانه‌های رسمی کشور باعث می‌شود فضا به دست رسانه‌های مخالف بیافتد و دروغ‌هایی را برای مخاطب باور پذیر می‌کنند، گفت: باید تجمعات از فضاهای ناشناخته مثل فضای مجازی به فضاهای تشکل‌های مردم نهاد و احزاب شناسنامه‌دار داخل کشور منتقل شود تا قابلیت برگزاری قانونی و کنترل را داشته باشد

 

 

منبع: ایسنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *