تکذیب اظهارات کریمی قدوسی از سوی وزارت اطلاعات

اظهارات کریمی قدوسی درباره وزیر اطلاعات تکذیب شد.

چندی پیش جواد کریمی قدوسی، نماینده مشهد و کلات در مجلس و عضو کمیسیون امنیت ملی ادعا کرده بود که اظهارات وزیر اطلاعات مبنی بر جاسوس نبودن دری اصفهانی، از سر اجبار بیان شده است.

وی در ورامین مطرح کرده بود: وزیر اطلاعات را مجبور کردند تا مصاحبه کند و بگوید که دری‌اصفهانی جاسوس نیست. در این باره نیز از وزیر اطلاعات سئوال پرسیده‌ایم که به زودی در صحن علنی مجلس مطرح می‌شود.

روز گذشته وزارت اطلاعات نسبت به این ادعا واکنش نشان داد. روابط عمومی این وزارت در پاسخ به اظهارات کریمی قدوسی یادآور شد که اعلام نظر این وزارتخانه در خصوص مسائل و موضوعات مرتبط کاملاً تخصصی بوده و مستند به نظرات متقن کارشناسان حوزه‌های مختلف است.

متن اطلاعیه وزارت اطلاعات بدین شرح است: در پی انتشار خبری مبنی بر اظهارات آقای کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با ادعای این که “وزیر اطلاعات را مجبور کرده اند بگوید آقای دری اصفهانی جاسوس نیست ” روابط عمومی وزارت اطلاعات ضمن تکذیب اظهارات نامبرده اعلام می‌دارد هرگونه اعلام نظر این وزارتخانه در خصوص مسائل و موضوعات مرتبط کاملاً تخصصی بوده و مستند به نظرات متقن کارشناسان حوزه‌های مختلف است .

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *