تحقق اقتصاد مقاومتی باید اولویت مسئولان و نمایندگان مجلس قرار گیرد

امام جمعه موقت گناباد گفت: دولتمردان و مسئولان دستگاههای اجرایی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با احساس مسئولیت بیشتری برای حمایت از تولید ملی و تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کنند.

حجت الاسلام حسین اسلامی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گناباد در مصلای حضرت امام خمینی (ره) افزود: تا رکود و بیکاری در جامعه رفع نشود و چرخهای تولید ملی با حمایت از سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی بخش خصوصی به نحو مطلوب به چرخش درنیاید، اقتصاد مقاومتی محقق نمی شود.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب افزود: با وضعیت کنونی واردات کالا به کشور نمی توان امیدی به تحقق اقتصاد مقاومتی داشت و باید تنها کالاهای مورد نیاز مردم که امکان تولید آنها در کشور وجود ندارد را از کشورهای دیگر وارد کرد.

خطیب نماز جمعه گناباد تاکید کرد: مسئولان به صورت ضربتی حمایت از اقشار محروم جامعه را در اولویت اقدامات خود قرار دهند، صدای بحق مردم را درزمینه رکود اقتصادی و بیکاری و تبعیض‌ها در جامعه شنیده و برای کاهش این معضلات بکوشند.

وی اظهار داشت: دشمنان و عوامل آن‌ها با هدایت آمریکا، هزینه هنگفت سعودی‌ها و پادوی منافقان با شیوه‌ها و ترفندهای مختلف تلاش کردند که اعتراضات و مطالبات بحق مردم را به سمت اغتشاش و ناآرامی بکشانند ولی با بصیرت و حضور گسترده مردم به اهداف خصمانه خود نرسیدند.

وی همچنین با اشاره به آسیبهای فضای مجازی گفت: امروز افکار عمومی جامعه و از جمله جوانان زیر بمباران شک، توطئه، شبهه و شایعه افکنی دشمنان در فضای مجازی قرار دارد.

وی اضافه کرد: در بسیاری از کشورها و به خصوص کشورهای پیشرفته نظارت بیشتری بر فضای مجازی می‌شود و هر کدام از آنها برای تحقق این مساله پیام رسان خاص خود دارند.

امام جمعه موقت گناباد گفت: ولی در کشور ما پیام رسان تلگرام که متعلق به بیگانگان است و هیچ نظارتی بر آن وجود ندارد، بخش اعظمی از فضای مجازی را در اختیار گرفته که باید با افزایش حمایت مسئولان، پیام رسان داخلی جایگزین آن شود.

 

 

منبع: ایرنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *