از دستگیری جیب بر زن‌نما در مشهد تا زمین گیر کردن زورگیران جاده نیشابور

دستگیری جیب بر زن نما تا زمین گیر کردن زورگیران جاده نیشابور

مرد زن نما که در اتوبوس های بهشت رضا جیب بری می‌کرد و اعضای باند زورگیری در جاده قدیم مشهد_ نیشابور در چنگ قانون گرفتار شدند.

فرمانده انتظامی مشهد با اعلام این خبر گفت: تیم های گشتی کلانتری طرق مشهد در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با کنترل حوزه استحفاظی در جاده قدیم مشهد_ نیشابور با سه جوان شرور روبرو شدند که در حال زورگیری بودند.

سرهنگ بوستانی افزود: این متهمان که موتور سیکلت آپاچی داشتند مسیر یک خودروی پراید سواری را سد کرده و با تهدید شمشیر ، تخریب شیشه های خودرو قصد زورگیری از راننده و سرنشین این خودرو را داشتند. پلیس بلافاصله وارد عمل شد و متهمان با مشاهده مأموران انتظامی پا به فرار گذاشتند.

فرمانده انتظامی مشهد مقدس اظهار داشت: مأموران انتظامی عامل اصلی این باند زورگیری را دستگیر و سرنشین ۲۵ ساله خودرو که از ناحیه پهلو دچار جراحت سطحی شده بود به پزشکی قانونی معرفی شد.

سرهنگ بوستانی تصریح کرد: متهم دستگیر شده ۲ همدست دیگر خود را معرفی کرد و ماموران انتظامی این متهمان فراری را نیز دستگیر و تحقیقات از آنها برای کشف دیگر جرایم ادامه دارد.

فرمانده انتظامی مشهد مقدس همچنین به دستگیری جیب بر حرفه ای اشاره کرد که با پوشش زنانه در اتوبوس های مسیر بهشت رضا مشهد سرقت می‌کرد.

 

وی اظهار داشت: تحقیقات از این مرد زن نما که ۳۸ سال سن دارد برای کشف سرقت های انجام شده توسط او  ادامه دارد. وی از شهروندان خواست هنگام استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی مراقب وسایل همراه، کیف دستی و وجوه نقدی خود باشند تا مورد جیب بری قرار نگیرند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *