بزرگترها تجربه خود را کافی می‌دانند

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به اینکه برای استفاده از جوانان در جریان‌های سیاسی و عرصه‌های مدیریتی برنامه نداشته­ایم، گفت: بزرگترها تجربه‌های خود را کافی می‌دانند در حالی که این موضوع آسیب­زا است

حجت‌الاسلام و المسلمین نصرالله پژمان‌فر با اشاره به اینکه استفاده از جوانان در جریان‌های سیاسی و عرصه‌های مدیریتی فرصت خوبی را ایجاد می‌کند که نباید از آن غافل شد، گفت: حریت و نشاط موجود در نیروهای جوان فرصت خوبی را برای برون رفت جریان‌های سیاسی از مسائل پیش رویشان ایجاد می‌کند که اگر کسی از آن بهره نبرد ضرر کرده است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: در جریان اصولگرایی نمونه‌های خوبی برای استفاده از جوانان وجود دارد؛ به عنوان مثال می‌توان به شورای مرکزی پایداری اشاره کرد که عموما نیروهای جوانی هستند که وارد این عرصه شده‌اند.

وی در خصوص وجود برنامه برای استفاده از جوانان در جریان‌های سیاسی، ادامه داد: باید اذعان کرد که برنامه برای استفاده از جوانان نداشته ایم و این موضوع متاسفانه هنوز جدی گرفته نشده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به دلایل عدم استقبال بزرگترها برای بکارگیری جوانان، تصریح کرد: باید گفت که بزرگترها مقداری تجربه‌های خود را کافی می‌دانند لذا شاید یکی از دلایل عدم حرکت پرشتاب به سمت جوان­گرایی همین موضوع باشد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نباید فراموش کرد چشم پوشی برای استفاده از جوانان در جریان‌های سیاسی و عرصه‌های مدیریتی قطعا آسیب­زا است و باید نسبت به تغییر رویکرد ایجاد شود.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *