افزایش نمایندگان خراسان رضوی وجاهت قانونی ندارد

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: هر ده سال افزایش نماینده صورت می گیرد که لازم است در هئیت دولت تصویب برسد و تا الان فقط در حد پیش نویس در دولت مطرح شده پس اگر کسی اعلام کند که در حوزه انتخابیه نماینده اضافه شده وجاهت قانونی ندارد.

رضا شیران خراسانی افزود: امنیت منطقه مرزی تربت جام به دلیل وحدت و همدلی مردم شیعه و اهل سنت است و اگر مسئولی خواسته یا ناخواسته به این وحدت وهمدلی صدمه بزند یقینا خائن و نیروی استکبار شده است.

شیران خراسانی با اشاره به شاخصه­های مدیریت جهادی افزود: مدیریت سردار سلیمانی در میدان جهاد با دشمن داعشی و پیروزی بر آنها نشان داد مدیرجهادی نمی تواند قبول کند که فاصله ستاد از صف زیاد باشد و شاهد هستیم این سرباز اسلام در خط نبرد حاضر است و اگر بخواهیم مشکلات اقتصادی کشور حل شود باید مدیریت جهادی داشته باشیم.

وی ادامه داد: خدمت جهادی بدون منت بر اساس وظیفه و بر مدار ولایت مداری و ارزش مداری صورت می پذیرد و عملکرد مدیران را باید بر اساس این محورها سنجیده شود.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی تصریح کرد: استکبار جهانی با همه امکانات و تجهیزات به میدان آمد تا غده سرطانی دیگری در منطقه ایجاد کند که سردار سلیمانی با دیگر تشکل های اسلامی اجازه نداد داعش به اهدافش برسد.

شیران خراسانی با اشاره به پایان کار داعش در منطقه عنوان کرد: امروز داعش دیگر دارای سرزمینی نیست و باید با وحدت و همدلی اجازه ندهیم تفکر داعشی دوباره دارای موقعیت شود.

وی با اشاره به امنیت در منطقه مرزی تربت جام خاطر نشان کرد: بیش از ۱/۵ میلیارد دلار از طرف مقام معظم رهبری برای ایجاد اشتغال اختصاص یافته که از این رقم مبلغ۶۲۰ میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد اشتغال روستایی خراسان رضوی تخصیص یافته که در حال تکمیل دستورالعمل پرداخت می باشد.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی با اشاره افزایش نمایندگان خراسان رضوی ابرازکرد: براساس قانون اساسی هر 10 سال افزایش نماینده صورت می گیرد که لازم است در هئیت دولت تصویب وبه صورت لایحه به مجلس ارائه و پس از تصویب درمجلس و تائید شورای نگهبان قابل اجرا خواهد بود و تا الان فقط در حد پیش نویس در دولت مطرح شده است و اگر کسی اعلام کند که در حوزه انتخابیه نماینده اضافه شده وجاهت قانونی ندارد.

 

 

منبع: دانا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *