مرگ رازآلود زن 22 ساله در خیابان امامت مشهد

جسد زن جوانی که توسط فرد یا افراد ناشناس به قتل رسیده است، صبح روز گذشته در آلونک مخروبه انتهای بولوار امامت مشهد کشف شد.

اوایل صبح روز گذشته نگهبان یک زمین بزرگ در انتهای بولوار امامت مشهد برای سرکشی و مراقبت از برخی اموال به راه افتاد تا به آلونک مخروبه رسید. اگرچه آلونک مذکور هیچ در و پنجره ای نداشت اما نگهبان به دلیل سردی هوای شب گذشته احتمال می داد برخی معتادان کارتن خواب وارد آن جا شده باشند. وقتی نگهبان مذکور پا به داخل آلونک مخروبه گذاشت ناگهان با جسد زن جوانی روبه رو شد.

وی هراسان با پلیس تماس گرفت و بدین ترتیب دقایقی بعد خودروهای کلانتری سجاد مشهد آژیرکشان به انتهای بولوار امامت وارد شدند. آنان با مشاهده جسد یک زن که روی موکت کهنه کف آلونک افتاده بود، به حفظ صحنه حادثه پرداختند و ماجرای مرگ مشکوک زن جوان را به بازپرس ویژه قتل عمد مشهد اطلاع دادند.

بررسی‌های اولیه نشان می داد که احتمالا زن جوان بی خانمان است و به دلیل بیماری یا عوارض دیگر جان خود را از دست داده است. با این وجود همه اظهارنظرها و احتمالات ثبت می شد تا این که حدود ساعت 8:30 صبح خودروی حامل قاضی«کاظم میرزایی» در محل کشف جسد متوقف شد.

در حالی که به دستور مقام قضایی عوامل بررسی صحنه جرم، تحقیقات خود را برای یافتن آثاری از ماجرای مرگ زن جوان آغاز کرده بودند، ناگهان شال مشکی دور گردن زن 22 ساله نمایان شد.

بررسی دقیق در این باره مشخص کرد که فرد یا افراد ناشناس شال مشکی را دو بار دور گردن زن جوان حلقه زده و با یک گره محکم، او را خفه کرده اند!

این‌گونه بود که روند تحقیقات در این پرونده، شکل جنایی به خود گرفت و شیوه بررسی صحنه جرم با دستور مقام قضایی وارد مرحله جدیدی شد. در بررسی محتویات کیف همراه این زن، یک عدد کارت شناسایی کشف شد اما مشخصات آن کارت با زن جوان مطابقت نداشت.

بنابراین گزارش ، در حالی که براساس نظر پزشکی قانونی حدود 10 ساعت از قتل زن 22 ساله می گذشت، جسد وی با صدور دستوری از سوی «قاضی میرزایی» به پزشکی قانونی انتقال یافت و بدین ترتیب تحقیقات پلیس با راهنمایی ها و نظارت مستقیم بازپرس شعبه 211 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد و با پیگیری سرنخ های موجود برای شناسایی عامل یا عاملان جنایت ادامه یافت.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *