همکاری سرمایه‌گذاران کره جنوبی و چین با شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی

در نشستی با حضور مديرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی و هيئتی متشکل از سرمايه‌گذاران کره‌جنوبی و چين، ظرفيت‌های همکاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بررسی شد.

مسعود مهدی‌زاده مقدم در این نشست افزود: آمادگی لازم را داریم تا در هر زمان و متناسب با مزیت‌های موجود در هر یک از شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، نسبت به اختصاص زمین و تامین زیرساخت‌های مورد نیاز برای استقرار سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی اقدام نماییم.

وی افزود: با توجه به تجربه‌های جذب و سرمایه‌گذاری‌های بین‌المللی، برای دو طرف زمینه همکاری فراهم شده و هدف اصلی ما توسعه و گسترش فعالیت‌های طرف خارجی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی متذکر شد: با عنایت به آخرین نشست مشترک با سرمایه‌گذاران و توضیح مزیت‌های استقرار در شهرک صنعتی مشهد 5 مقرر شد هیئت کره‌ای نسبت به ارائه پروپوزال طرح مورد نظر اقدام نماید تا ضمن بررسی‌های کارشناسی لازم، زمین مورد نیاز در اختیار سرمایه‌گذاران قرار گیرد.

مهدی‌زاده‌ مقدم اضافه کرد: با سیاست‌های و حمایت‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، هرگونه حمایت و پشتیبانی لازم را از صنعتگران انجام و تمام توان خود را در اختیار صاحبان صنایع قرار دادیم تا با بکارگیری راهکارهای مختلف، رشد و رونق اقتصادی واحدهای صنعتی و تولیدی بیش از پیش شود.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *