مواضع رژیم سعودی غیر قابل قبول است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: خروش ملت مسلمان منطقه بویژه ملت ایران نشان داد هیچ گاه مسئله فلسطین دچار فراموشی نخواهد شد و همیشه خواست آنها آزاد سازی قدس شریف از دست رژیم منحوس و کودک کش صهیونیستی است.

جواد کریمی قدوسی در خصوص اعلام کردن بیت المقدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی توسط ترامپ افزود: آمریکا با این کار بدنبال ایجاد جنگ‌های فرقه‌ای و فشار بر جبهه مقاومت است که می‌توان گفت راهبرد ایالات متحده همواره بر همین پایه بنا گذاشته شده است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی که به عنوان یک رژیم کودک کش در دنیا شهره است در طول سال‌های اخیر دچار انزوا گشته  و شکست‌های پی در پی از جبهه مقاومت از جمله جنگ 33 روزه لبنان و جنگ 22 روزه نوار غزه نشان دهنده ضعف این رژیم است.

وی گفت: خوش خدمتی آمریکایی‌ها به لابی‌های صهیونیستی همواره در طول دهه‌های اخیر با واکنش‌های مردم مسلمان منطقه و هم چنین مردم مسلمان ایران اسلامی قرار گرفته است زیرا بنا به گفته بنیانگذار جمهوری اسلامی (ره) فلسطین مهم ترین مسئله دنیای اسلام است و آزاد سازی آن باید در کانون توجهات جهانی قرار گیرد.

کریمی قدوسی گفت: خروش ملت مسلمان منطقه بویژه ملت ایران نشان داد هیچ گاه مسئله فلسطین دچار فراموشی نخواهد شد و همیشه خواست آنها آزاد سازی قدس شریف از دست رژیم منحوس و کودک کش صهیونیستی است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از رویکرد ریاض در قبال اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت اسرائیل از جانب ترامپ ادامه داد: از زمانی شاه سعودی و فرزندش زمام امور عربستان را بر عهده گرفتند متاسفانه شاهد بروز جنگ‌های طائفه‌ای میان مسلمانان بوده ایم زیرا مواضع آنها بر خلاف مصالح مسلمانان است و این استقبال آنها هم بر خلاف مصالح مسلمین است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: ایران اسلامی بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هدف خود را دفاع از مظلومین منطقه قرار داده است و مسئله فلسطین که مهم ترین مسئله برای جهان اسلام است در کانون توجهات جمهوری قرار دارد و دولت و ملت ایران تلاش خود را برای انزوا و نابودی هر چه زودتر رژیم صهیونیستی بکار خواهد گرفت.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *