«ریجستری گوشی‌های تلفن همراه» در مرحله پایش است

عضو کمیسیون صنایع مجلس، گفت: برخی گوشی‌هایی وارد کشور شده‌اند که سریال آنها به‌منظور ریجستری وارد سیستم نشده تا به بازار عرضه شوند، همین مسئله موجبات برهم‌ خوردن قیمت گوشی تلفن همراه در بازار را فراهم کرده است.

رمضانعلی سبحانی‌فر درخصوص مراحل اجرای طرح ریجستری گوشی‌های تلفن همراه، اظهار داشت: این طرح هنوز به‌صورت کامل اجرایی نشده و در حال پایش هستند، از آنها درخواست کرده‌ایم تا گزارش خود را از روند اجرای طرح ارئه کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آنچه که تا کنون رصد شده این است که در حال پایش هستند، گفت: وارد مرحله اجرای این طرح شده‌اند و ما نیز به دنبال این هستیم که ببینیم طرح ریجستری را به چه مرحله‌ای رسانده و چه تعداد گوشی را ریجستر کرده‌اند.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین و خوشاب در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه گوشی‌های قاچاق در حال حاضر قابلیت فعالیت ندارند، خاطرنشان کرد: برخی از این گوشی‌ها وارد کشور شده‌اند که سریال آنها به‌منظور ریجستری وارد سیستم نشده است تا به بازار عرضه شوند، همین مسئله موجبات برهم‌ خوردگی قیمت گوشی تلفن همراه در بازار را فراهم کرده.

 

 

منبع: خانه ملت

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *