جشن پیروزی مقاومت در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد

جشن پیروزی جبهه مقاومت اسلامی روز پنجشنبه با مشارکت 30 هزار بسیج و حضور استاندار خراسان رضوی، تولیت آستان قدس رضوی و نمایندگان مشهد در مجلس شورای اسلامی در ورزشگاه امام رضا(ع) این شهر برگزار شد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) در این مراسم گفت: همبستگی جوانان کشورهای اسلامی با الگوگیری از انقلاب اسلامی موجب شکست داعش شد.

سردار یعقوبعلی نظری افزود: امسال هفته بسیج را در شرایطی گرامی می داریم که پیروزی های بزرگی انقلاب اسلامی در منطقه داشته است.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران طی سال های گذشته توانسته در افکار مردم منطقه نفوذ پیدا کند و با استقبال فراوانی نیز روبه رو شده که نتیجه این مهم افزایش روحیه مبارزه با استکبار در جوانان کشورهای خاورمیانه است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: امروز خوشبختانه پیوستگی خوبی میان جوامع اسلامی و جبهه مقاومت ایجاد شده که نتیجه آن ایستادگی مقابل استکبار جهانی و ظالمان است که نتیجه این همبستگی شکست گروه تروریستی داعش بود.

نظری با اشاره به تلاش فراوان استکبار جهانی برای مقابله با تفکر انقلاب اسلامی و جریان مقاومت در بین جوانان منطقه تاکید کرد: آنها می خواستند عناصری را مقابل این حرکت جوانان انقلابی قرار دهد که به این خواسته خود نرسیدند و دست ساخته های آنان که اعضای گروهک تروریستی داعش بودند دیگر به زباله دان تاریخ فرستاده پیوستند.

وی تصریح کرد: امیدواریم پیروزی های جبهه مقاومت در دیگر عرصه ها از جمله اقتصادی و فرهنگی نیز تداوم انجام شده و توطئه های دشمنان در این بخش ها نیز خنثی شود.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *