مهاجری: پدیده به دنبال اثبات حقانیتش است

سرمربی تیم فوتبال پدیده می‌گوید تیمش از فرصت به دست آمده استفاده می‌کند و در جهت آمادگی برای ادامه رقابت برای بالانشینی در جدول گام برخواهدداشت.

«محمدرضا مهاجری»، در رابطه با شرایط تیمش پس از دیدار با سپیدرود رشت گفت: به هر حال این دیدار را علیرغم شایستگی بازیکنانم از دست دادیم و باید به آینده فکر کنیم. به سپیدرود تبریک گفتم چون لایق بود و تلاش کرد. نباید در فکر نتایج خوب گذشته باقی بمانیم و قطعا برای موفقیت در ادامه رقابت‌های لیگ تلاش می‌کنیم.

وی در خصوص تعطیلی دوباره لیگ و ادامه مسابقات جام حذفی افزود: اگر در برابر تراکتورسازی کمی خوش‌شانس‌تر بودیم امروز برای دور بعد این رقابت‌ها آماده می‌شدیم اما به هر حال تقدیر به این شکل رقم خورد و از جام حذفی کنار رفتیم. امیدوارم که بتوانیم در 20 بازی بعدی که در لیگ برتر داریم طوری عمل کنیم تا حذف زودهنگام از جام حذفی نیز جبران شود.

مهاجری تصریح کرد: مصدومیت بازیکنانم دیگر دغدغه‌ای است که این روزها داریم. حسین مرادمند همچنان مصدوم است و روند درمانش زمان می‌خواهد. حسین مهربان بهتر شده و در تمرینات گروهی شرکت می‌کند. برای دیدار با سپیدرود علاوه بر این سه بازیکن، رضا ناصحی را هم به خاطر سه کارته شدن از دست دادیم که خوشبختانه از دیدار بعدی ناصحی در کنار ما خواهدبود.

سرمربی تیم پدیده در خصوص داغ‌تر شدن رقابت مدعیان قهرمانی گفت: باید واقع‌بین باشیم، پدیده به دنبال اثبات حقانیتش است. فکر کردن به رتبه از امروز خیلی زود است، فوتبال اصلا قابل پیش‌بینی نیست و تنها به فکر پیاده کردن برنامه‌های خود در زمین هستیم. ارائه فوتبال زیبا خودبه‌خود در ادامه راه، زمینه‌ساز کسب نتیجه هم می‌شود. امیدوارم در ادامه مسابقات لیگ برتر بتوانیم از حضور هواداران نیز استفاده کنیم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *