شکایتی از نماینده نیشابور ندارم

معاون اجتماعی، سیاسی و امنیتی استاندار خراسان رضوی اعلام کرد که شکایتی از نماینده مردم نیشابور در مجلس ندارد.

سیدجواد حسینی در خصوص رفتار هاجر چنارانی، نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی که با پایه میکروفن به وی حمله‌ور شده بود، اظهار کرد: من از ایشان هیچ‌گونه شکایتی ندارم و این موضوع از نظر من تمام شده است.

وی در پاسخ به این سوال که نماینده نیشابور در یک گفت‌وگوی تلویزیونی اعلام کرده بود از شما شکایت می‌کند، آیا این شکایت صورت گرفته است، بیان کرد: من در جریان این مساله نیستم و باید از خود ایشان بپرسید، اما آنچه مربوط به من است این است که من هیچ شکایتی از ایشان ندارم.

هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی یک روز پس از برخورد عجبیش با معاون استاندار در برنامه تلوزیونی “حالا خورشید” گفت: من به عنوان عضو کمیسیون امنیت ملی از دکتر حسینی(معاون اجتماعی، سیاسی و امنیتی استاندار خراسان رضوی) به وزارت کشور و تمام نهادهای امنیتی شکایت می‌کنم.

 

قطعا هیات نظارت موضوع برخورد هاجر چنارانی با معاون استاندار را بررسی می‌کند

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان گفت که قطعا موضوع برخورد چنارانی نماینده نیشابور با معاون استاندار خراسان رضوی در جلسه آینده این هیات مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

محمدجواد جمالی اظهار کرد: امروز اولین جلسه مجلس بعد از تعطیلات مجلس بود لذا دستور جلسه هیات نظارت هنوز مشخص نیست ولی قطعا موضوع برخورد خانم چنارانی با معاون استاندار خراسان رضوی در هیات نظارت مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

 

 

منبع: ایسنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *