سیاه‌جامگان در قعر جدول جا خوش کرد!

تیم فوتبال سیاه‌جامگان خراسان هفته یازدهم را هم با شکست به اتمام رساند.

تیم فوتبال سیاه‌جامگان در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس عصر 5شنبه در اهواز به مصاف استقلال خوزستان رفت و با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد.

تک گل سیاه‌جامگان را گوران یرکوویچ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، اما گلزنی مشکی‌پوشان مشهدی پس از ۵۷۰ دقیقه از روی نقطه پنالتی هم چاره ساز نشد و شاگردان ویسی با دو گل دلفی موفق شدند این دیدار را با نتیجه ۲ بر یک به سود خود خاتمه دهند.

سیاه‌جامگان با این شکست ۷ امتیازی ماند و قعرنشین شد.

 

در حاشیه

استقلال خوزستان در این بازی با ترکیب: وحید شیخ‌ویسی، مهرداد پورابوالقاسم، ابوالفضل علایی، موسی کولی‌بالی، عقیل کعبی، میثم دورقی، حسین بهرامی (۵۸- طالب ریکانی)، حکیم نصاری، یونس دلفی، فرید بهزادی‌ کریمی و کلودیر مارینی جونیور (۶۹- عبدالله بهمنی) بازی کرد.

سیاه‌جامگان مشهد نیز در این بازی با ترکیب: محمدحسین عین‌افشار، محسن آقایی، وحید عسکری، محمدمهدی عسکری (۸۰- یونس شاکری)، رضا شربتی، محمدرضا خرسندنیا، امیرمحمد پناهی (۷۵- گوران یرکوویچ)، پیام ملکیان، حمیدرضا علی‌عسگری (۴۶- سبحان خاقانی)، روح‌الله سیف‌اللهی و کیوان امرایی در برابر حریف صف آرایی کردند.

همسایگی استقلال خوزستان و سیاه‌جامگان در انتهای جدول رده‌بندی، اهمیت امتیازات این مسابقه را دوچندان کرده بود. استقلال خوزستان بعد از پیروزی مقابل ملوان انزلی با یک تغییر و قرار دادن جونیور برزیلی در ترکیب اصلی به میدان آمده بود و سیاه‌جامگان هم که حسین بادامکی و مصطفی احمدی را به‌خاطر محرومیت در اختیار نداشت، شاهد تغییراتی در ترکیب اولیه تیمش بود.

نیمه نخست این مسابقه در هوای غبارآلود اهواز چنگی به دل نمی‌زد. مالکیت توپ بیشتر در اختیار آبی‌پوشان بود و شاگردان ویسی اکثر دقایق را در نیمه زمین سیاه‌جامگان به توپ ضربه می‌زدند، اما اهمیت امتیازات این بازی و ترس از شکست احتمالی، باعث شده بود که بازیکنان دو تیم کمتر دست به ریسک بزنند و بی محابا به سمت دروازه‌ی تیم مقابل هجوم ببرند.

غلامرضا عنایتی کمک مربی سیاه‌جامگان با کفش‌های قرمز روی نیمکت حضور یافته بود. عنایتی در مورد اینکه چطور کفش قرمز پوشیده است، گفت: باشگاه این کفش‌ها را داده و خودم دوست نداشتم!

 

اشتباه بچه‌گانه کار دست ما داد

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: فرصت خوبی داریم و در نیم‌فصل فعال خواهیم بود و چهره تیم را عوض می‌کنیم.

علیرضا مرزبان، پس از شکستن دو بر یک سیاه جامگان مقابل استقلال خوزستان اظهار کرد: بازی را عالی  شروع کردیم و تا دقیقه 35 برتر بودیم و کنترل بازی را در اختیار داشتیم. موقعیت های خوبی داشتیم و استقلال تنها یک موقعیت داشت و یک اشتباه بچه گانه ما را به فضای شکست و عدم باور به پیروزی بازگرداند.

مرزبان عنوان کرد: ما بازیکن ۱۶ ساله‌ای را در زمین گذاشتیم که از عملکردش راضی هستیم و آینده خوبی دارد. از فرم بازی خودمان هم فوق‌العاده راضی هستیم. قبل از آنکه گل بخوریم باید می‌زدیم اما نشد، گل دوم را هم روی اشتباه بچگانه خوردیم و گلی که زدیم خیلی دیر بود و دیگر نمی‌توانستیم برگردیم.

وی ادامه داد: ما از لحاظ فوتبالی بهتر از حریف بودیم. مالکیت توپ بالایی داشتیم و موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم، اما دست‌مان درمورد بازیکن خالی است. این تیم نیاز به ترمیم بزرگی دارد و احتیاج دارد بازیکنان جدیدی اضافه شود. ضعف‌های بزرگی وجود دارد که باید درست کنیم. فرصت خوبی داریم و در نیم‌فصل فعال خواهیم بود و چهره تیم را عوض می‌کنیم.

سرمربی سیاه‌جامگان عنوان کرد: سه هفته دیگر باید بازی کنیم و می‌توانیم روند تیم را تغییر دهیم، متأسفانه بعد از اینکه یک بر صفر عقب افتادیم، بازیکنان فکر کردند بازی را باخته‌اند و این مشکل بزرگی است.

مرزبان در مورد دیدار با استقلال گفت: استقلال بعد از این که دربی را باخت، بازی بعدی‌اش مقابل نفت را پیروز شد و الان انگیزه خوبی دارد. تیم‌هایی مثل ما هم که چیزی برای از دست دادن ندارد، می‌تواند بازی بزرگی را انجام دهند. هواداران اگر با ما نباشند، به مشکل می‌خوریم و اگر همراهی‌مان کنند انگیزه زیادی خواهیم گرفت.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *