سیاه‌جامگانی‌ها در والیبال هم تیم‌داری می‌کنند

نایب رئیس بانوان هیئت والیبال استان خراسان رضوی گفت: کمبود بودجه و هزینه بالای مسابقات باعث شده در دو سال اخیر مسابقات والیبال استانی را برگزار نکنیم.

مهری جانداری، در خصوص شرایط والیبال بانوان خراسان رضوی اظهار کرد: در حال حاضر موفق شدیم با دو اسپانسر کاله برای سوپر لیگ و تیم سیاه جامگان برای دسته یک به تعامل برسیم که یک اتفاق ایده‌آل برای بازگشت به روزهای خوب والیبال خراسان در ایران است.

وی در خصوص ملی پوشان والیبال در خراسان خاطرنشان کرد: خوشبختانه در رده امید، جوانان و نوجوانان تیم‌هوی ملی والیبال، ملی‌پوشانی خراسانی حضور دارند که به صورت مستمر به تیم ملی دعوت می‌شوند.

جانداری درباره همکاری آموزش و پرورش با هیئت والیبال در زمینه استعدادیابی عنوان کرد: خوشبختانه هم هیئت والیبال در حوزه استعدادیابی بسیار فعال است و هم  اکثر افرادی که با ما همکارس می کنند، در آموزش و پرورش هم کار می‌کنند. این حضور زمینه‌ساز برداشته‌شدن گام‌های مهمی در راه استعدادیابی بوده‌است.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش و هیئت والیبال دو عضو مکمل هم هستند، اگر ما نتوانیم با آموزش و پرورش همکاری کنیم، مسلما آموزش و پرورش هم نمی‌تواند از تجربیات هیات استفاده کند. خوشبختانه هیئت ارتباط خوبی با آموزش و پرورش دارد.

نایب رئیس بانوان هیئت والیبال استان خراسان رضوی در خصوص مشکلات والیبال بانوان خراسان خاطرنشان کرد: مهم‌ترین مشکل این است که به علت نبود بودجه کافی هیئت نمی‌تواند مسابقات استان را برگزار کند. از آنجایی که برای مسابقات باید شهرستان‌ها مبلغی به عنوان ورودی بپردازند، زیر بار این مساله نمی‌روند و مسابقات برگزار نشده‌است.

وی با تاکید بر اینکه دوسال است که به دلیل کمبود بودجه مسابقات استانی را برگزار نمی‌کنیم، افزود: هزینه‌ مسابقات بسیار بالا است و به ازای هر تورنمنت، هر تیم شهرستانی باید حداقل دومیلیون بپردازد. هیات والیبال استان این توانایی مالی را ندارد که برای کل استان این هزینه را بپردازد تا مسابقات برگزار شود.

وی ادامه داد: آخرین دوره که مسابقات استانی را برگزار کردیم در کاشمر بود که از هر تیم 300 هزار تومان ورودی گرفتیم، اما متاسفانه اینقدر هزینه مسابقات بالا است که هیچ شهرستانی حاضر نیست میزبانی مسابقات را قبول کند، همچنین هزینه مسابقات در مشهد به مراتب بالاتر از شهرستان‌های دیگر است.

وی با بیان اینکه هیئت، امسال تمام تلاش خود را می‌کند تا در بهمن ماه مسابقات استانی را برگزار کند، تاکید کرد: کمبود بودجه در همه‌ هیئت‌ها وجود دارد. برای هر بار که بخواهیم سالن در اختیار بگیریم باید 100 هزارتومان اجاره سالن بدهیم، سالن مهران با وجود اینکه متعلق به هیئت است اما ارگان های مختلف هم آن را می‌خواهند.هزینه هر توپ والیبال استاندارد حداقل 200 هزار تومان است و هر سالن حداقل به 10 توپ نیاز دارد.

نایب رئیس بانوان هیئت والیبال استان خراسان رضوی در خصوص تورنمت بعدی گفت: مسابقات دسته یک، سوپر لیگ و قهرمانی استان را در پیش داریم که از حساسیت بالایی برخوردار است زیرا دوسال است که خراسان در سوپر لیگ تیم نداشته‌است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *